וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "המאבק על ליגת האלופות יהיה צמוד עד הסוף"

קשרה הישראלי של ארסנל מרוצה מאוד מהניצחון על מנצ'סטר סיטי, וסיפר: "אפשר היה לראות רק קבוצה אחת על הדשא"

אחרי שפגמו משמעותית בסיכויים של מנצ'סטר סיטי לזכות העונה באליפות, בארסנל מתרכזים במטרה העיקרית לסיים את העונה במקום השלישי. ביום ראשון התותחנים הסתפקו בשער של מיקל ארטטה כדי לנצח 0:1, ולמרות ההפסד הכואב לקווינס פארק ריינג'רס, נדמה שגם יוסי בניון התמלא באמונה שאפשר לסיים את העונה הזו עם טעם טוב.

הקשר הישראלי התראיין היום (שני) לאתר הרשמי וסיפר: "זה היה ניצחון גדול וחשוב מאוד במאבק על מקום בליגת האלופות. אנחנו מרוצים במיוחד מהעובדה שזה ניצחון על יריבה כמו מנצ'סטר סיטי. היה לנו מומנטום טוב לפני ק.פ.ר, שבעה משחקים, ואז חווינו משחק רע, אבל אחרי זה שיחקנו נגד קבוצה חזקה ושלוש הנקודות האלה הגיעו לנו מכיוון שמהדקה הראשונה אפשר היה לראות רק קבוצה אחת על הדשא".

בניון התייחס גם לקרב על המקום השלישי, ואמר: "כולם מדברים על צ'לסי ועלינו, אבל ניוקאסל עושה עבודה טובה גם כן. אנחנו צריכים לקחת שלוש נקודות כדי לפתוח פער של חמש. המאבק הזה יהיה צמוד מאוד עד לסוף העונה, ואנחנו צריכים להמשיך לשחק בצורה הזו". במחזור הקרוב, ביום רביעי, תפגוש ארסנל את וולבס, ובניון חש שזו לא הולכת להיות משוכה פשוטה: "יש לנו משחק קשה נגד וולבס, שנמצאת במאבקי התחתית, נצטרך לבוא לשם ולנצח".

בניון המשיך: "בשלב הזה של העונה אני חושב שכל משחק הוא קשה. קבוצות יילחמו על החיים שלהן בליגה וזה קשה יותר לשחק נגדן, במיוחד כשמשחקים במגרש הביתי שלהן. זה מה שיהיה גם נגד וולבס, אבל אם נהיה מחויבים ב-100 אחוז, ננצח את המשחק".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully