וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמוני איקנדה שוחרר מבית"ר ירושלים

9.4.2012 / 14:26

הקשר הניגרי הגיע להבנות עם ראשי המועדון וסיים את דרכו כחודש לפני תום חוזהו. פאסוס נשאר לפחות בשלב זה

בבית"ר ירושלים רוצים לסיים כמה שיותר מהר את סאגת הרמוני איקנדה ולאונרדו פאסוס ולאחר שהשניים עמדו לוועדת משמעת במועדון עקב התנהגות בלתי הולמת, סיכם היום הקשר הניגרי באמצעות נציגיו על סיום דרכו במועדון, קצת יותר מחודש לפני תום חוזהו. בבית"ר לא היו מרוצים מאיקנדה שהתקשה לקבל את מעמדו המקצועי והעובדה שהוא מתאמן עם שחקני המילואים, וכן את ההשעיה שלו.

לאיקנדה מגיעות שתי משכורות מבית"ר על לתום העונה והוא יקבל חלק גדול מהסכום ויעבור להתאמן בקבוצה אחרת בליגת העל. מבית"ר נמסר: "איקנדה שוחרר עקב עבירה חמורה על התקנון המשמעתי והקוד האתי של המועדון".

לעומת זאת, פאסוס צפוי להישאר בקבוצה וזאת למרות ההתנהגות שלו לאחרונה. בבית"ר ישנה נטייה להעניש את הברזילאי, אך בסופו של דבר להחזיר אותו למסגרת הקבוצה מתוך רצון לראות אותו במועדון בשנים הבאות. יחד עם זאת, גם הבעלים ארקדי גאידמק יצטרך לתת את דעתו בנושא לפני שיוחלט סופית אם להחזירו לסגל.

היום ערכה הקבוצה אימון ממנו נעדר סטיבן כהן שיחזור מאוחר יותר מחופשה בצרפת. קובי מויאל שמחלים מקרע בשריר עשוי להצטרף לפאסוס המושעה ברשימת הנעדרים ממשחק הליגה נגד הפועל עכו ביום ראשון. בשלב זה צחי אליחן ולירון דיאמנט נאבקים על מקום בהרכב, אך המאמן אלי כהן ינסה עוד אופציות על לסוף השבוע.

מי שיצטרף ביום ראשון ליציעים בטדי הוא זוכה האח הגדול קותי סבג, אוהד הקבוצה שקיבל הזמנה אישית מהמועדון להיות אורח הכבוד במשחק הזה.



קורנפיין: "בית"ר צריכה להיות אטרקטיבית ולרוץ בצמרת"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully