וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "בית"ר צריכה להיות אטרקטיבית ולרוץ בצמרת"

5.4.2012 / 12:27

קורנפיין בהרמת כוסית: "רוצים לבנות קבוצה בזמן ולא טלאי על טלאי". על ועדת המשמעת של פאסוס ואיקנדה: "הנושא מורכב"

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (חמישי) את טקס הרמת הכוסית המסורתית לרגל חג הפסח. אחרי חמישה ניצחונות רצופים נראו הרבה פרצופים מחייכים בבית וגן ותחושה שלווה ליוותה את כל השחקנים ואנשי המועדון.

עוד לפני הטקס הגיעו הקשר הניגרי הרמוני איקנדה והחלוץ הברזילאי לאונרדו פאסוס אל מתחם האימונים שם נערכה ועדת משמעת עבור השניים שהושעו מכל פעילות לפני כעשרה ימים עקב התנהגות בלתי הולמת. בוועדת המשמעת השתתפו היו"ר איציק קורנפיין והיועצים המשפטיים של המועדון עו"ד אלעד אייזנברג ועו"ד רוני מוסזון.

פאסוס נכנס ראשון ולאחר מכן העריכו בסביבתו כי ההחלטה אם להשאירו בקבוצה עדיין לא התקבלה סופית וכי היא צפויה להתקבל על ידי ארקדי גאידמק בימים הקרובים. אחריו נכנס לשיחה גם איקנדה כאשר ההערכה לגביו כי היא הוא יעזוב את המועדון, גם עקב העובדה שהשחקן לא משחק ולא מעוניין להמשיך בקבוצת המילואים של המועדון.

בכל מקרה, הקבוצה תצא לחופש בסוף השבוע כאשר השניים עדיין מושעים מכל פעילות, כאשר בבית"ר יבדקו את הפן המשפטי בנוגע לאפשרות להחליט בעניינם. סוכנו של איקנדה משה הר תבור אמר בעניין: "נחכה ונראה מה יילד יום, אני מאמין שיהיה בסדר, הרמוני ילד טוב שרק רוצה לשחק כדורגל ואני מאמין שהכל יסתדר לטובת שני הצדדים".

בטקס הודה קורנפיין לראש העיר ניר ברקת שנכח באירוע ואמר: "המצב של בית"ר ירושלים הרבה יותר טוב משנים עברו בהם השתמשנו במושגים כמו יציאת מצרים ונקווה שיהיה טוב. בית"ר צריכה להיות קבוצה חזקה ואטרקטיבית שתרוץ בצמרת. התחלנו לעבוד לפני יותר מחודש לקראת העונה הבאה, העברנו לארקדי את כל המספרים לגבי העונה הבאה ואנחנו מחכים לתשובות ממנו איך הוא רוצה להעמיד את התקציב ואם לא שימצאו פתרונות אחרים

על האפשרות למכור שחקנים בעונה הבאה אמר היו"ר: "הפתרון של מכירת שחקנים הוא ברירת מחדל. אנחנו מעדיפים לא לעשות זאת אלא לצרף שחקנים על השחקנים שלנו שהם הנכנסים המשמעותיים שלנו"

על האירועים בקניון מלחה אמר קורנפיין: "לא התייחסנו לנושא מלכתחילה היות והוא לא אירע במגרש כדורגל, לא בזמן משחק וזה נושא שאין לנו יכולת לשלוט בו וכמו כן לא היו לנו את כל הנתונים. התפרסמו דברים שחלקם הקטן היו נכונים וחלקם הגדול היה רחוק מהמציאות ואנשים ממהרים לקפוץ על רסיסי הזדמנויות בכדי לנגח את בית"ר ירושלים ולפגוע בה".

אלי כהן הוסיף: "אני גאה ושמח להיות שייך לעיר ולמועדון הזה. הגעתי לכאן למען המועדון הרבה יותר מאשר עבורי. חשוב שהמועדון הזה ימשיך במסורת של הצלחות ובצמרת הכדורגל כי ההשפעה שול המועדון היא אדירה וצריך לדעת להעריך את זה ולדחוף את זה כמה שיותר".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully