וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "העובדים הערבים רדפו אחרי האוהדים עם מקלות"

במשטרה בדקו את הסרטון מקניון מלחה וגילו כי לעובדים היה חלק פעיל בקטטה: "לא נראה כל פוגרום". צפו בסרטון

מגד גוזני

פרשת התקיפה בקניון מלחה בירושלים מסרבת לרדת מהכותרות. במשטרת ישראל פרסמו היום (שלישי) את סרט האבטחה מהאירוע שאירע לפני כשבועיים לאחר המשחק נגד בני יהודה. במשטרה טוענים כי בניגוד למה שפורסם בתקשורת, לא נראה בסרט שהתקבל מיחידת האבטחה בקניון כל פוגרום או לינץ' בעובדים הערבים.

נציגי המשטרה שחקרו את האירוע ובדקו את הסרט עדכנו כי לאחר סיום המשחק בטדי, נכנסו כמה עשרות אוהדים של בית"ר ירושלים לקניון מלחה וכעבור זמן קצר החלו לקרוא קריאות גזעניות לעבר עובדים ערבים של המסעדות במקום, ובין הצדדים פרצה קטטה. שלושה מהעובדים הערביים, כך על פי גרסת המשטרה, נטלו מקלות והחלו לרדוף אחרי עשרות אוהדי בית"ר שנסו לקומות האחרות ומהקניון החוצה.

וידאואוהדיביתר. חטיבת דובר המשטרה
לאחר המהומות, הורחקו 20 מאוהדי בית"ר ירושלים מהמגרשים. האירוע בקניון/חטיבת דובר המשטרה

בשלב זה התערבו מאבטחי הקניון, אחזו בעובדים הערבים והרחיקו אותם. לדברי המשטרה, כוחות השיטור, בהם יס"מ ומג"ב, הגיעו לקניון ארבע דקות בלבד מאז הקריאה למשטרה, שנעשתה על ידי מאבטחי הקניון. בשלב הזה, כך מתברר על פי גרסת המשטרה, הצדדים המעורבים כבר הספיקו לעזוב את המקום. מספר שוטרים הצליחו לגבות עדויות קצרות, ובהמשך השבוע עם העברת סרט האבטחה נפתחה החקירה.

במשטרה עדכנו כי עד היום נחקרו כמה עשרות אוהדי בית"ר ירושלים בחשד לקריאת קריאות גזעניות ותקיפה, כש-20 מהם הורחקו מהמגרשים. כמו כן, נחקרו תחת אזהרה גם הצעירים הערבים המעורבים באירוע, וחקירת המשטרה נמשכת. "במשטרה מצרים על כך שכלי תקשורת מסוימים הכפישו את התנהלות המשטרה, שאיפשרה לטענתם את 'הפוגרום והלינץ'' שהתברר כלא היו", הבהירו במשטרה. "יחד עם זאת, לאחר האירוע נעשה תחקיר, הופקו ונלמדו לקחים לעניין מועד פתיחת חקירה, ועל כך גם התבטא מפכ"ל המשטרה בתקשורת".

קותי סבג: ”אני רוצה להודות ללה פמיליה שתמכו בי”

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully