וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פאסוס ואיקנדה הושעו

30.3.2012 / 7:31

מאמן בית"ר ירושלים זעם על החלוץ, שנטש את האימון אחרי שהבין שהוא לא יפתח בהרכב. גם הניגרי בדרך החוצה

אחרי שאתמול לא הגיעו לאונרדו פאסוס והרמוני איקנדה לאימון בית"ר ירושלים, נמשך חוסר השקט בקבוצה, כשפאסוס נטש את אימון הקבוצה אמש (חמישי). החלוץ הברזילאי הבין במהלך האימון כי הוא אינו צפוי לפתוח בהרכב, ירד מכר הדשא ונראה בדרכו לחדר ההלבשה. המאמן אלי כהן צעק בתגובה לאנשי הקבוצה: "שיירד, תגידו לו גם שלא יגיע מחר, אני לא צריך אותו. אם הוא חושב שהוא יכול לעזוב ככה את האימון, הוא טועה. זו לא הפעם הראשונה וזה לא יעבור בשתיקה. מבחינתי הוא גמר פה והוא יכול לעלות מחר על מטוס לברזיל".

זאת לא התקרית הראשונה של פאסוס עם מאמן בית"ר, גם בעידן יובל נעים לא אהב החלוץ את העובדה כי נעים הציב אותו בהרכב משני, זרק את האימונית וירד לחדר ההלבשה. בבית"ר אמרו אז כי הפתיחה המצויינת של פאסוס במועדון עם שני שערים ובישול בשלושה משחקים גרמו לו להרים את האף ולהרגיש כמו כוכב. בפעם הקודמת יובל נעים עבר לסדר היום אבל אלי כהן בחר בדרך תקיפה, ופאסוס הושעה עד להודעה חדשה. גם הקשר הניגרי הרמוני איקנדה הושעה לאחר ששבמועדון לא אהבו את התנהלותו המקצועית.

מי שיחליף את פאסוס בהרכב בשבת בראשון לציון הוא ערן לוי, שיזכה לפתוח בפעם הראשונה בהרכב הקבוצה תחת אלי כהן. לוי, שזכה למעט דקות משחק עד עתה, צפוי לשחק בעמדת החלוץ ליד עמית בן שושן. בהגנת הקבוצה צפוי ברק משה לפתוח במקומו של אבי ריקן המוצהב.

לפני האימון הראה כהן לשחקנים קטעים מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה ובנגוע לדריבל של מרוואן קבהא אמר לשחקנים: "אני במקומכם אחרי דריבל כזה לא הייתי ישן כל הלילה. אוי ואבוי אם זה יקרה עוד פעם". כהן הוסיף לקראת ראשון לציון: "אין להם מה להפסיד, הם יבואו עם כל מה שיש להם כדי לקחת נקודות ואנחנו נצטרך להביא את אותה גישה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 29.3, 20:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully