וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מתגעגעים לבריאנט, גריפין עונה לקאזינס

חם ב-LA: הלייקרס הובסו בלי קובי, המאמן בראון מתלונן על ההגנה, ביינום מגלה למה הורחק. גריפין הגיב לעקיצה מקאזינס

נהיה מעניין בלוס אנג'לס בימים האחרונים. הלייקרס והקליפרס נאבקות צמוד על המיקום בפלייאוף, והלילה (בין שבת לראשון) הלייקרס הובסו 125:105 בפיניקס בעוד הקליפרס גברו על סקרמנטו.

הלייקרס נאלצו להסתדר לראשונה העונה בלי קובי בריאנט. בריאנט סובל כבר תקופה ארוכה מפציעה בשוק, כשלמרות הכאבים הוא שיחק בארבעת המשחקים האחרונים, אך הפעם בקבוצה העדיפו לתת לו מנוחה. "זו פציעה מאוד כואבת", אמר מאמן הכושר של הלייקרס גארי ויטי, "הוא שיחק ככה כמה ימים, וזה לא השתפר. חייבים לתת לו לנוח. הוא סבל מזה בכל פעם שדרך על הרגל".

אבל הבעיה של הלייקרס לא הייתה החיסרון של בריאנט בהתקפה, אלא דווקא ההגנה החלשה. הקבוצה של מייק בראון ספגה שיא עונתי שלילי של נקודות (125) וכפתה רק שלושה איבודים על פיניקס. "הייתה תקופה שבה היינו קבוצה מאוד פיזית בהגנה", אמר המאמן בראון, "אבל עכשיו אנחנו לא עושים עבודה טובה בתחום הזה".

אנדרו ביינום ניסה לחפות על חסרונו של קובי כשלקח שיא קריירה של 27 זריקות, וקלע רק ב-10 ניסיונות (כמו גם 3 מ-9 מהעונשין). "אני מניח שהשארתי על המגרש איזה 50 נקודות", אמר ביינום, "כמה לייאפים, כמה זריקות קלות, פשוט לא נכנס. גם לא רציתי ללכת לקו, הייתי בקושי 33 אחוז".

בשבוע האחרון ביינום היה במרכז תשומת הלב בלוס אנג'לס, אחרי מתיחות עם המאמן בראון, וביום שישי אף הורחק במהלך ההפסד של הלייקרס ליוסטון. היום הוא סירב להתנצל על ההרחקה הזאת. לטענתו, אחרי שקלע סל, בסך הכל פנה לספסל של יוסטן בעודו יורד להגנה, וזרק עברם: "זה הולך להיות לילה ארוך עבור דאלמברט". "אני לא מתחרט על זה, אלה דברים שקורים בכל ערב", אמר ביינום.

מנגד, בלייק גריפין ראה את הקליפרס מנצחים 94:109 את סקרמנטו, והגיב ללגלוגים מצדו של דמרקוס קאזינס. בשבוע שעבר גריפין וקאזינס החליפו דחיפות, וגריפין סירב להתייחס לזה. "ברור שזה מה שבלייק אמר", הגיב קאזינס, "הוא מלוס אנג'לס, ולוס אנג'לס זו עיר של שחקנים, לשם הוא שייך".

הלילה גריפין גיחך על העקיצה. "שמעתי על הדברים האלה מהמורה שלי למשחק", אמר גריפין, "הוא התרגש מאוד, זו מחמאה". בנימה רצינית יותר, גריפין אמר ש"כשנאמרים דברים, צריך לקחת בחשבון מי המקור. אם זה מישהו שהיה בליגה הרבה זמן ומכיר אותה לעומק ויש לו מוניטין, הייתי בודק את זה. אבל כשזה מישהו כזה, אתה פשוט ממשיך".

תוצאות ותקצירים: לכל משחקי הלילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully