וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "יש לנו לו"ז קשה יותר, אבל אנחנו מאמינים"

יובנטוס כבשה את הפסגה באיטליה, מאמנה צבר ביטחון: "השתפרנו הרבה לאחרונה". אלגרי: "הכל עדיין פתוח"

מחזור חג הפסחא באיטליה סימן אתמול (שבת) מהפך בצמרת הטבלה, כשיובנטוס גברה 0:2 על פאלרמו ועקפה את מילאן הדועכת שהפסידה בבית 2:1 לפיורנטינה. הגברת הזקנה מוליכה כעת על הרוסונרי בנקודה, כשלסיום העונה נותרו שבעה מחזורים בלבד והמתח סביב המירוץ לסקודטו בשיאו.

"אני תמיד מעדיף להיות בעמדת הולכה", חגג אנטוניו קונטה. "כי אז אתה לא תלוי באף אחד חוץ מעצמך. עשינו עבודה טובה בלנצל את המעידות האחרונות של מילאן. בשבעת המחזורים האחרונים יש לנו לוח משחקים קשה יותר משלהם, אבל השתפרנו הרבה לאחרונה וצברנו אמונה בעצמנו".

על המשך מירוץ האליפות אמר קונטה: "רצינו לעלות על האופניים, ועכשיו אנחנו צריכים לפדל כמו משוגעים עד הסוף. אני יודע שעדיף לבצע את הפיניש של העונה כשאתה מוליך, מניסיוני כמאמן וכשחקן. כעת אנחנו חייבים לשמור על נחישות וריכוז כדי לשמור על ההולכה מול מועדון גדול כמו מילאן".

במילאן ניסו לעכל את שמיטת ההולכה, ומסמיליאנו אלגרי הצהיר: "אנחנו צריכים לקבל את התוצאה הזו, בידיעה שיש עוד הרבה משחקים בקופה והכל עדיין פתוח לגמרי. זה לא היה שבוע טוב עבורנו, אבל אנחנו צריכים להתאושש כי יש לנו עוד הרבה על מה לשחק".

לגבי חזרתו של אנטוניו קסאנו למגרשים אחרי היעדרות של חמישה חודשים לאחר שעבר ניתוח בליבו, אמר אלגרי: "היום אנטוניו שיחק רבע שעה, וייקח לו זמן לחזור לפעילות מלאה כי חסר לו כושר משחק, אבל הוא מתקדם טוב מאוד באימונים וזה יקרה בקרוב".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully