וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את פאלרמו ועלתה לפסגה

בונוצ'י (56) וקוואליארלה (69) כבשו לביאנקונרי, שעלו למקום הראשון בעקבות ההפסד 2:1 של מילאן לפיורנטינה. תיקו לאינטר

מחזור חג הפסחא באיטליה הבטיח וגם קיים, כשבסיומו מהפך בפסגה. יובנטוס ניצלה מעידה נוספת של מילאן ועלתה למקום הראשון עם 0:2 בחוץ על פאלרמו (ערן זהבי לא שותף). הביאנקונרי יכולים לשלוח זר פרחים לאקס אמאורי, שכבש את שער הניצחון המדהים של פיורנטינה ב-1:2 על מילאן בסן סירו. האלופה עם נקודה אחת בלבד מתוך שש האפשריות בשני המחזורים האחרונים. אודינזה עלתה למקום הרביעי עם 1:3 על פארמה. זאת לאחר שבמפגש בין שתי הקבוצות שהקדימו אותה ערב המחזור ניצחה לאציו 1:3 את נאפולי. רומא הובכה עם הפסד 4:2 בלצ'ה, בעוד אינטר סיימה ב-2:2 מול קליארי.

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
מהפך בפסגה. שחקניו יובנטוס חוגגים/רויטרס

פאלרמו - יובנטוס 2:0

הגברת הזקנה שמעה על הפסדה של מילאן ולא התכוונה לתת להזדמנות הגדולה לחזור אל הפסגה לברוח לה מבין הידיים. יובנטוס המשיכה את היכולת מהניצחון 0:3 על נאפולי, שמרה על שער נקי במשחק חוץ שביעי מבין תשעת האחרונים והתגברה גם על המכשול ברנצו ברברה. פאלרמו חסרת היציבות, ללא ערן זהבי שישב על הספסל ולא שותף, התמקדה בעבודות ההגנה וניסתה להשיג נקודה. אלא שיובה הייתה עדיפה וכבשה פעמיים במחצית השנייה, מראשו של לאונרדו בונוצ'י (56) ומבעיטה מדויקת של פאביו קוואליארלה (69).

יובנטוס עלתה בהתלהבות גדולה וכבר בדקה ה-13 קוואליארלה רשם החמצה גדולה עם בעיטה עלובה משמונה מטרים. שתי דקות לאחר מכן היה זה ווצ'יניץ' שנהנה מטעות בהגנת פאלרמו, אך הבעיטה שלו חלפה על פי השער. בדקה ה-20 שוב היה זה ווצ'יניץ' במרכז העניינים, כשהקפצה שלו לתוך הרחבה מצאה את מרטין קאסרס, אבל המגן בעט לא טוב והחטיא את המסגרת. גם הפסקה בגלל פציעה של מילאן מילאנוביץ' לא מנעה מיובה להמשיך במתקפה, ובדקה ה-32 בעיטה מרחוק של אנדראה פירלו נהדפה על ידי אמיליאנו ויויאנו. האיום היחיד של פאלרמו במחצית הראשונה הגיע בדקה ה-45, עם בעיטה של אדגר בארטו לידיים של ג'יג'י בופון.

סימני ייאוש כבר החלו להופיע על פניהם של כמה משחקני יובנטוס לאור השליטה המוחלטת במגרש, אך בדקה ה-56 נעשה צדק והם השיגו את שער היתרון המיוחל. קרן של פירלו מצאה את הראש של בונוצ'י, שנגח מעל ידיו של ויויאנו וחגג שער שבוע שני ברציפות. בדקה ה-68 הגנת יובה כשלה, אבל כדור הרוחב של פבריציו מיקולי לא מצא אף רגל מסיימת. בצד השני דווקא היה את זה דקה לאחר מכן, כשהמחליף אלסנדרו מאטרי בנגיעתו הראשונה השאיר לקוואליארלה שסיים עם כדור מדויק ברשת. אלסנדרו דל פיירו עלה מהספסל ורצה לחתום עם השלישי בדקה ה-86, אך ויויאנו הדף עם הרגל ומנע מפאלרמו תבוסה.

מילאן - פיורנטינה 2:1

האלופה חזרה לליגה אחרי ההדחה בידי ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות, אך לא הצליחה לשוב למסלול הניצחונות, כשלה מול פיורנטינה וסידרה ליובנטוס הזדמנות לעקוף אותה בפסגה. אנטוניו קסאנו חזר אל הסגל ונכנס לשחק בדקה ה-84 אחרי שהתאושש לחלוטין מהניתוח שעבר בלבו. הוא ראה את זלאטן איברהימוביץ' כובש בדקה ה-31 מהנקודה הלבנה את ה-23 שלו העונה. מקסי לופס, שסחט את הפנדל של הרוסונרי, כמעט כבש את אחד משערי העונה והעלה ל-0:2, אך הבעיטה שלו בדקה ה-39 נעצרה בקורה. את המחיר שילמה מילאן במחצית השנייה.

פיורנטינה, שחטפה חמישייה מיובנטוס לפני שבועיים, מסובכת קשות בתחתית ולא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות. המדורגת 17 בליגה הגיעה ללא ריקרדו מונטוליבו, אבל שוב קיבלה את התמורה מסטבן יובטיץ' הנפלא, שניצל חור גדול בהגנה של המארחים והשווה את התוצאה בדקה ה-47. מילאן ניצחה תשעה מ-10 המשחקים בהם הובילה בבית, אלא שהפעם הנתון הזה לא סייע לה לסמן גם את הוויולה, שהדהימה בדקה ה-89 עם בעיטה פנימה של אמאורי, אקס יובנטוס, אחרי בישול שלטעות של פיליפ מקסס ודאבל פס עם יובטיץ'. ניצחון ראשון לפיורנטינה בסן סירו מאז 2001. מילאן עלולה לאבד את המקום הראשון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קליארי - אינטר 2:2

אחרי הבכורה המטורפת של אנדראה סטרמאצ'יוני שהסתיימה עם ניצחון 4:5 על גנואה, אינטר המשיכה לספק רבי שערים, הפעם מול קליארי. המארחת נאלצה לשחק בטרייסטה בגלל מחלוקת עם העירייה בנוגע לשיפוץ האצטדיון העירוני, אך זה לא הפריע לבלם דוידה אסטורי להעלות את קליארי ליתרון בדקה החמישית עם בעיטה מהאוויר לאחר כדור קרן. דייגו מיליטו (בשערו ה-14 בליגה בשנת 2012) השווה בסיבוב דקה לאחר מכן ממסירת אומן של מאורו סראטה, ואינטר המשיכה להחמיץ עד לסיום המחצית. מאוריסיו פינייה הצ'יליאני עקץ שוב עבור קליארי כשכבש ספק עם החזה ספק עם היד בדקה ה-61, אך ספג צהוב שני בחגיגות השער והפקיר את חבריו ב-10 שחקנים. אסטבן קמביאסו ניצל זאת כדי לאזן שלוש דקות לאחר מכן. אינטר במקום השביעי עם 45 נקודות.

לצ'ה - רומא 2:4

חוסר היציבות של הג'אלורוסי נמשך, והפעם לואיס אנריקה חווה עוד הפסד כואב בעונת הבכורה הלא ממש מוצלחת שלו בסריה A. לצ'ה, שנמצאת מתחת לקו האדום וזקוקה לכל נקודה, רצתה את המשחק הרבה יותר וגם גילתה עדיפות ברורה על פני רומא. לואיס מוריאל המצוין העלה את לצ'ה ליתרון בדקה ה-22, ודויד די מיקלה הכפיל דקה לפני סיום המחצית. מוריאל השלים צמד אישי בדקה ה-49, ובדקה ה-56 הוכשל ברחבה וסידר לדי מיקלה צמד משלו. אריק לאמלה בישל לבויאן קרקיץ' בדקה ה-88 והבקיע בבעיטה חופשית בתוספת הזמן כדי להמתיק את הגלולה. ניצחון גדול ללצ'ה, הראשון שלה על רומא מאז 1986 והשני בסך הכל ב-30 מפגשים לאורך ההיסטוריה.

לאציו - נאפולי 1:3

מי שעוד חשב שהקבוצה של וולטר מצארי יכולה לתת מאבק אמיתי בקרב על המקום השלישי והכרטיס האחרון לליגת האלופות בעונה הבאה, התבדה הערב. לאציו ניצחה 1:3 את נאפולי, שסגרה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, ונראה שהמאבק של אדי רייה על המקום השלישי יהיה רק מול אודינזה החמישית, שרחוקה שלוש נקודות. נאפולי רק עם 48 נקודות במקום החמישי, שש פחות מלאציו.

הרומאים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית כשתומאסו רוקי מצא את אנטוניו קנדרבה, שבעט פנימה את ה-0:1. נאפולי הצליחה לאזן בדקה ה-34, ועוד איך לאזן. אסקיאל לאבצי מסר כדור פשוט גאוני עם העקב לגוראן פאנדב, שנותר לבד בתוך הרחבה מול מורגן דה סנקטיס. המקדוני כבש בקלות מול האקסית וקבע 1:1. עם כל הכבוד לשני השערים במחצית הראשונה, הרגע הגדול של המשחק היה בדקה ה-68. סטפן ראדו הגביה כדור מאגף שמאל וסטפנו מאורי התעופף ובעט מספרת נהדרת מ-12 מטר כדי לקבוע 1:2 למארחת. בדקה ה-81 כבשה לאציו את השלישי לאחר שמיגל בריטוס הכשיל ברחבה את תומאסו רוקי. כריסטיאן לדסמה בעט את הפנדל לחיבורים וקבע 1:3 גדול למארחת.

אודינזה - פארמה 1:3

הזברטה התאוששו אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, ועלו זמנית למקום השלישי, לפני המשחק המסקרן בין לאציו ונאפולי שהקדימו אותם ערב המחזור. אנטוניו די נטאלה כיכב כהרגלו בשורות אודינזה, כשבישל בדקה ה-45 עם הראש לקוג'ו אסמואה וכבש בעצמו את ה-20 שלו העונה בדקה ה-56. פארמה רק ארבע נקודות מעל הקו האדום, למרות השער המצמק של אלסנדרו לוקארלי בדקה ה-84. אסמואה השלים צמד בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

קייבו - קטאניה 2:3
לקייבו: מייקל בראדלי (6), סרג'יו פליסייר (20 בפנדל), אלברטו פאלוסקי (50). לקטאניה: מרקו אנדראולי (32, עצמי), סרחיו אלמירון (85)

אטאלנטה - סיינה 2:1
לאטאלנטה: מתיאס סקלוטו (6). לסיינה: מרסלו לרונדו (13 בפנדל), מתיאה דסטרו (90)

נובארה - גנואה 1:1
לנובארה: ג'וזפה מסקארה (68). לגנואה: רודריגו פלאסיו (7)

צ'זנה - בולוניה 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully