וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "ישראל תחזור לבית העליון"

אנדי רם היה מלא ביטחון אחרי שישראל השלימה 0:3 על פורטוגל בדייויס. ארליך: "בשביל רגעים כאלו אני ממשיך לשחק טניס"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ערב ההתמודדות של נבחרת הדייויס של ישראל עם מקבילתה הפורטוגלית, השמיעו דודי סלע, אנדי רם ויוני ארליך קולות אופטימיים. יחד עם זאת, ספק אם מישהו מהם חשב שזה יילך כל כך בקלות. אחרי שסלע ואמיר ויינטרוב העלו את ישראל ל-0:2 אתמול (שישי), רם וארליך עשו את העבודה עם 4:6, 4:6, 3:6 על גסטאו אליאס וז'ואאו סוסה וקבעו 0:3. ישראל עולה לפלייאוף העלייה לבית העליון.

רם אמר בסיום: "כל הנבחרת עשתה עבודה טובה. הנבחרת תחזור לבית העליון. בשבילי ובשביל יוני זה רגע גדול, אין לנו הרבה רגעים כאלה. יש לנו נבחרת של בית עליון, עם אמיר ויינטרוב ודודי סלע, שהם שחקנים של בית עליון ועם הקהל הנהדר הזה. אני מקווה שיוני ואני גם נגיע לאולימפיאדה בקיץ".

ארליך הוסיף: "היו כמה משחקונים קשים, אבל אני שמח שהתפוצצנו פה. בשביל רגעים כמו זה אני ממשיך לשחק טניס. היה כיף, וכל עוד נמשיך לסחוב ניתן לקהל ליהנות".

לפני המשחק נפגשו חברי הנבחרת עם גלעד שליט. בפגישה התעניין שליט בהמשך הפעילות של השחקנים ושאל את דודי סלע "האם אתם הולכים להתאמן על מגרשי החימר?".
אנדי רם הקדיש לשליט ברכה מיוחדת שנכתבה על חולצת הנבחרת וכתב: "גלעד, כיף גדול שאתה איתנו, אנחנו מתרגשים ומרגישים שאתה חלק מהנבחרת. באהבה גדולה, נבחרת ישראל בטניס".


רם וארליך העניקו לישראל 0:3 על פורטוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully