וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: רם וארליך ניצחו, ישראל גברה על פורטוגל

וואלה! ספורט

7.4.2012 / 17:33

הצמד הישראלי עשה את העבודה בקלות, עם 4:6, 4:6, 3:6 והנבחרת השלימה 0:3 חלק בדרך לפלייאוף על הבית העליון

רגע אחרי ליל הסדר וארוחת החג, התייצבו היום (שבת) בצהריים אנדי רם ויוני ארליך באצטדיון קנדה ברמת השרון במטרה אחת ברורה: להשלים את העבודה שהחלה אמש, עם ניצחונותיהם של דודי סלע ואמיר ויינטרוב על יריבים פורטוגלים ולנצח את הצמד של הנבחרת האורחת גסטאו אליאס וז'ואאו סוסה, כדי להשלים 0:3 במפגש ולהביא את נבחרת הדייויס של ישראל בחזרה לפלייאוף העלייה לבית העליון. זה אכן קרה, בקלות יחסית, עם 4:6, 4:6, 3:6.

אנדי רם יוני ארליך טניסאים ישראלים. קובי אליהו
סידרו לנו פסח שמח במיוחד. יוני ארליך ואנדי רם/קובי אליהו

רם וארליך, פעם אחד הצמדים הטובים בעולם, אומנם נמצאים בירידה מסוימת בשנים האחרונות ואף הפסידו את משחק הדייויס האחרון שלהם בארץ, מול נבחרת קנדה, אולם מתחילת העונה הנוכחית הם שוב עובדים יחד במשרה מלאה ושיתוף הפעולה שלהם ניכר היטב ביכולת משופרת, שבאה לידי ביטוי גם הפעם.

מנגד, שני הפורטוגלים החביבים, עלו כדי להציל את המולדת ובהחלט סיפקו כמה רגעים יפים, שאולי יקנו להם מקום בנבחרת גם בעתיד, אבל הם היו רחוקים מלאיים בצורה ממשית על הניצחון הישראלי, לעיני הקהל שמילא את האצטדיון וכלל גם את גלעד שליט, שממשיך ליהנות ולהגיע לאירועי ספורט.

שבירה אחת במערכה הראשונה ועוד אחת בשנייה, זה כל מה שרם וארליך נזקקו לו כדי לעלות ל-0:2 תוך קצת פחות משעתיים, עם ניצחון זהה בשתי המערכות, 4:6 ו-4:6. המערכה השלישית כבר הייתה יותר קלה והישראלים שברו פעמיים, כדי להשיג 3:6 וניצחון במשחק ובמפגש כולו, 0:3 חלק ויפה.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

הישראלים זכו בנקודה הראשונה, אבל האורחים לא נבהלו ולקחו את משחקון ההגשה הראשון שלהם כדי לעלות ל-0:1. רם נקלע לבעיה במשחקון ההגשה הראשון שלו והפורטוגלים כבר החזיקו בשתי נקודות שבירה, אבל רצף הגשות טובות השיגו 1:1. הפורטוגלים החזירו את היתרון וארליך השיג שוויון 2:2, עם משחקון על האפס. במשחקון הבא, לישראלים היו שתי נקודות שבירה, אבל האורחים הצילו אותם ועלו ליתרון נוסף. במשחקון השביעי, בנקודת השבירה הרביעית שלהם במערכה, רם סופסוף מצא את הפירצה ובעזרת חבטת העברה נהדרת קבע 3:4. ארליך עבד קשה בשביל המשחקון הבא ואף הציל נקודת שבירה, אבל הישראלים עלו ל-3:5, בדרך לניצחון לא פשוט במערכה כולה, 4:6.

מערכה שנייה

המערכה נפתחה עם משחקוני הגשה מוצלחים לשני הצדדים. במצב של 1:1, רם וארליך הצליחו להלחיץ מעט את סוסה, שהגיש וזה הספיק להם כדי להשיג שבירה מהירה ומבטיחה מאוד. רם סיפק נקודה יפה, הישראלים עלו בקלות ל-1:3 והפורטוגלים החלו לצאת משלוותם ולהתווכח עם השופט. רם המשיך להיות חד ומשחקון נוסף על האפס הציב את ישראל ב-2:4. הצמד הישראלי היה קרוב להשיג עוד שבירה, אבל הפורטוגלים עמדו בלחץ ונשארו בתמונה עם 3:4 לאנדי ויוני. הצדדים המשיכו להחליף ביניהם משחקוני הגשה מוצלחים ושוב שבירה אחת הספיקה לישראלים כדי לנצח 4:6 גם במערכה השנייה ולעלות ל-0:2 במערכות.

מערכה שלישית

שני הזוגות שוב שמרו על ההגשות בפתיחת המערכה, בדרך ל-1:1. המערכון הבא היה אחד הארוכים במשחק והישראלים היו קרובים מאוד להשיג שבירה חשובה נוספת, אולם כמה טעויות מרגיזות מנעו זאת וסוסה ואליאס עלו ל-1:2. הפורטוגלים השיגו שלוש נקודות שבירה במשחקון הרביעי, אבל לא ניצלו אף אחת מהן והמערכה הגיעה ל-2:2, לפני שסוסה הסתבך, אולם הצליח להציל נקודה שבירה ולהחזיר את היתרון לפורטוגלים. כמו במערכה הראשונה, השבירה של הישראלים הגיע במשחקון השביעי הקריטי, עם צמד נקודות יפות של יוני ארליך והם עלו ל-3:4 בדיוק ברגע הנכון. עוד משחקון הגשה מוצלח של ארליך הציב את ישראל מרחק משחקון אחד מניצחון במפגש הדייויס כולו. המשחקון האחרון היה מורט עצבים ורק בנקודת המשחק החמישית של הצמד הישראלי הם הצליחו להשיג את הנקודה המיוחלת והשלימו את הניצחון במערכה 3:6, במשחק ובהתמודדות כולה. ישראל בפלייאוף העלייה לבית העליון!

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נבחרת הדייויס של ישראל, אנדי רם. קובי אליהו
המחזות השמחים חזרו לרמת השרון. נבחרת הדייויס של ישראל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully