וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: דודי סלע העלה את ישראל ל-0:1 על פורטוגל

סלע ניצח בשלוש מערכות חלקות 3:6, 4:6, 4:6 את פרדריקו ז'יל, ונראה בטוח ויציב. סלע: "במגרש הזה אני תמיד מרגיש טוב"

ברני ארדוב

דודי סלע העלה היום (שישי) את נבחרת הדייויס של ישראל ליתרון 0:1 על פורטוגל במסגרת הבית האירופי-אפריקני, לאחר שגבר 3:6, 4:6, 4:6 על יריבו הפורטוגלי פרדריקו ז'יל. לעיני כ-2,000 צופים, במזג אוויר חם, בערב ליל הסדר, סלע שלט במשחק החל מפתיחתו, שיחק על מכת גב היד החלשה של יריבו, ונראה בטוח בעצמו על אף שלא נדרש להתעלות לרמה גבוהה מדי. בהמשך ישחק המחבט מס' 2 של ישראל, אמיר ויינטרוב, מול רוי משאדו, השחקן השני בטיבו בפורטוגל.

סלע, המדורג 62 בעולם, לא נהנה מהגשות מרשימות, לא סיפק את הווירטואוזיות שלעתים מאפיינת אותו, אבל נראה קר רוח, מנוסה ומלא ביטחון. בכל פעם שהוא נדרש להעלות מעט את הרף, הוא הצליח לעשות את זה בצורה יעילה, ובכל מערכה השיג שבירה אחת מול יריבו ז'יל, המדורג 84 בעולם.

דודי סלע, נבחרת הדייויס של ישראל. ברני ארדוב
יציב, מנוסה, קר רוח, יעיל. סלע/ברני ארדוב

"מאוד קשה לשחק על המגרש הזה, לא היה טניס הכי יפה", הודה סלע בסיום, " הוא היה יכול להפוך את המשחק בהתחלה וקצת במערכה השלישית, התוצאה מראה על משחק קל יותר ממה שהיה, אבל פה במגרש הזה אני תמיד מרגיש טוב ותמיד מתרגש. הסיכויים של הנבחרת טובים, אני צריך לנצח גם את המשחק השני, כמובן בעזרת הקהל, ויחד עם אנדי ויוני שהם זוג מהטובים בעולם עכשיו אנחנו פייבוריטים".

כאמור, בהמשך ויינטרוב (199 בעולם) ישחק מול משאדו (101 בעולם), בתקווה לסיים בצורה מושלמת את היום הראשון. יום המשחקים השני יתקיים בשבת החל מ-15:00, כשיוני ארליך ואנדי רם יתמודדו במשחק הזוגות. לצורך ההגרלה נרשם כי הם ישחקו נגד סוסה ואליאס, אם כי הקפטן הפורטוגלי רשאי לשנות את השיבוץ הזה עד סמוך לשעת המשחק. ביום השלישי של ההתמודדות סלע ישחק ראשון נגד רוי משאדו, ואם המשחק החמישי יהיה מכריע, הוא יפגיש בין אמיר ויינטרוב לפרדריקו ז'יל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרדריקו ז'יל, נבחרת הדייויס של פורטוגל. ברני ארדוב
אווירה טובה ברמת השרון. ז'יל/ברני ארדוב

מהלך המשחק

סלע פתח מצוין, ז'יל נראה מהוסס, והישראלי השיג שבירה קלילה ועלה ל-0:3, כשהוא נראה חזק ומדויק מהקו האחורי. במשחקון הרביעי סלע הרבה לשגות, ואיפשר ליריבו לזכות במשחקון ראשון במשחק. במצב של 2:4 סלע התקשה בהגשה, הפורטוגלי הגיע למספר נקודות שבירה, אבל דודי התאושש יפה ועלה ל-2:5. הישראלי כבר היה על סף שבירה נוספת, אבל ז'יל הציל שתי נקודות שבירה כדי לצמק ל-5:3. במשחקון התשיעי סלע כבר הגיש היטב, והשלים ניצחון במערכה הראשונה, 3:6.

המערכה השנייה נפתחה כמו הראשונה: סלע שבר כבר על המשחקון הראשון את ההגשה של יריבו, ועלה ל-0:2 מהיר בזכות שתי מכות העברה נהדרות. ז'יל לא ויתר, ושמר על ההגשה שלו כדי לצמק ל-3:2, ל-4:3 ול-5:4. סלע הגיש למערכה, המשיך להתיש את מכת גב היד של יריבו, והשלים את הניצחון במערכה עם נקודה נהדרת בעלייה לרשת, 4:6.

את המערכה השלישית הפורטוגלי פתח היטב עם הגשות חזקות ומדויקות, שהעלו אותו ליתרון 1:2. סלע כבר עמד בפני איבוד ההגשה שלו, אבל שלף אס בדיוק ברגע הנכון (בהגשה שנייה) והשווה ל-2:2. ואז, במקום שז'יל יעלה ל-1:3, סלע השיג את השבירה המיוחלת ועלה ל-2:3 בזכות מכת העברה מצוינת. עם כמה סרבים חזקים, סלע עלה ל-2:4. ז'יל הצליח לשמור על ההגשה שלו עוד פעמיים, אבל סלע ידע לשמור על ריכוז, לא עשה טעויות, והצליח לנצח את חלק את המשחקון האחרון, 4:6 במערכה השלישית, 0:1 לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully