וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם ויוני ארליך יעלו את ישראל לפלייאוף?

הצמד הישראלי יפגוש (15:00, ספ' 5) את אליאס וסוסה בניסיון להעניק ניצחון שלישי שיעלה את ישראל לפלייאוף הבית העליון

נבחרת הדייויס של ישראל רחוקה ניצחון אחד בלבד מהעפלה לפלייאוף העלייה לבית העליון בגביע הדייויס. אחרי הניצחונות החלקים של דודי סלע ואמיר ויינטרוב ביום שישי, היום (שבת, 15:00, שידור ישיר בספורט 5) ינסו הצמד הישראלי אנדי רם ויוני ארליך לסגור את הסיפור מול פורטוגל ולהשיג את הנקודה השלישית בהתמודדות. רם וארליך יעלו לשחק באיצטדיון קנדה ברמת השרון מול גסטאו אליאס וז'ואאו סוסה הפורטוגלים.

רם וארליך שמדורגים בזוגות במקום ה-48 ו-47 בעולם בהתאמה נמצאים בכושר טוב יחסית. שיתוף הפעולה האחרון שלהם בדייויס היה בשנה שעברה מול קנדה, אז השניים נוצחו בארבע מערכות על ידי דניאל סנטור ו-ואשק פוספיסיל, וכעת הם ינסו להוכיח שההפסד הכואב הזה היה חד פעמי.

בניגוד לשנים קודמות, רם וארליך פתחו את העונה יחד ורשמו כמה הישגים מרשימים. בטורניר שנאי הם הפסידו בגמר, ולמרות ההדחה המוקדמת מול האחים בריאן בסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה הפתוחה, הם הגיעו לחצאי הגמר בטורנירים בזאגרב ובדובאי. מאזנו של אנדי רם במשחקי הזוגות בדייויס עומד על 15 ניצחונות לעומת שבעה הפסדים, כשמאזנו של ארליך זהה, אך יש לו הפסד אחד פחות.

הצמד הפורטוגלי לא משחק זוגות באופן רציף. הופעתו האחרונה של אליאס בן ה-21 בדייויס הייתה ב-2008, אז כשחקן צעיר הוא רשם שני הפסדים, אחד במשחק יחידים ושני במשחק זוגות. סוסה בן ה-23 מדורג 171 בעולם ביחידים ו-410 בזוגות, כאשר הופעתו האחרונה בדייויס הייתה בשנה שעברה מול שוויץ, אבל הוא נוצח במשחק היחידים בשתי מערכות על ידי מרקו צ'יודינלי.

דודי סלע העלה את ישראל ל-0:1 על פורטוגל

אמיר ויינטרוב העלה את ישראל ל-0:2 על פורטוגל

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully