וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"20-30 אחוז שג'ורדי קרויף יגיע למכבי תל אביב"

ההולנדי כבר עוסק בהכנת לרנקה לעונה הבאה ובסביבתו מעריכים שהסיכוי שיינחת בישראל לא גבוה. צ'קול נזרק מהאימון

הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, צפוי להודיע בתוך כ-10 ימים על זהות האנשים שיאיישו את הצוות המקצועי של הקבוצה לעונה הבאה. נכון לעכשיו גולדהאר לא החליט על זהות האיש שיקבל את תפקיד המנהל הספורטיבי, כאשר מלבד ההולנדי ג'ורדי קרויף ששמו כבר הוזכר, יש לבעלים עוד שני מועמדים זרים שמתחרים על התפקיד.

קרויף, מכהן כיום כמנהל הספורטיבי של א.א.ק לרנקה הקפריסאית ומחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. גורם המקורב להולנדי, העריך היום כי סיכוייו של להגיע לישראל, אינם גדולים ו"נעים בין 20 ל-30 אחוז" כהגדרתו, אם כי הם עדין קיימים. קרויף שהתראיין בשבוע שעבר לוואלה! ספורט, אמר שהוא עסוק בהכנת קבוצתו הקפריסאית לעונה הבאה. בתקשורת ההולנדית והקפריסאית אף פורסם בימים האחרונים כי הוא כבר מחזר אחרי שחקנים לעונה הבאה, ביניהם קפטן מאסטריכט, טום דאמן.

כפי שכבר פורסם, בקרית שלום לא יפנו לאף מאמן - ישראלי או זר - בטרם יוחתם מנהל ספורטיבי. ההחלטה על זהות המאמן תתקבל בעצה משותפת עם המנהל הספורטיבי שיוחתם ובהמלצתו.

למרות אווירת החג ששררה היום (חמישי) באימון מכבי תל אביב ומצב הרוח החיובי לקראת יציאת השחקנים ליומיים חופש לכבוד החג, העיבה תקרית משמעתית על האימון, זאת לאחר שהמגן השמאלי של הצהובים רחמים צ'קול, נשלח למקלחת מוקדמת בחדר ההלבשה בשל עימות עם מואנס דאבור ובנוסף פלט מילים מיותרות לעברו של המאמן ניר לוין.

אין זו הפעם הראשונה בה צ'קול מסתבך בעבירות משמעתיות מאז שהגיע לקרית שלום בחודש ינואר ומסתמן כי בשל הפרות משמעת אלה, הוא עשוי שלא להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. צ'קול לא השתלב מקצועית במכבי מאז המעבר מאשדוד ולא זכה כמעט לדקות משחק.

מהאימון נעדרו הקשר גל אלברמן, שסובל מרגישות במפשעה וגיז'רמו ישראליביץ', הסובל משבר באצבע כף רגלו והסתפק באימון ריצה בלבד. לעומתם, הבלם המונטנגרי ערך אימון מלא והוא עשוי לשוב אל הסגל ואולי אף להרכב לקראת המשחק במחזור הבא מול מ.ס. אשדוד. פאביצ'ביץ' החסיר מספר משחקים לאחרונה בשל פגיעה בשריר התאומים ובמכבי עושים מאמצים להכשירו למשחקים שנותרו עד סיום העונה.

שחקני הקבוצה, כמו גם אנשי צוות במועדון ממתינים להודעת הבעלים מיץ' גולדהאר לגבי זהות הצוות המקצועי לעונה הבאה. עד כה, לא ידוע מי יאייש את משרת המנהל הספורטיבי או המאמן. אחת ההערכות היא כי יהיה מדובר בצוות שיכלול מנהל ספורטיבי זר, לצד מאמן זר. זאת למרות שלאחרונה הוזכרו מספר מועמדים ישראלים לתפקיד, דוגמת דרור קשטן ורן בן שמעון.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 16:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully