וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אני מכין את לרנקה לעונה הבאה"

28.3.2012 / 16:30

המנהל המקצועי של לרנקה לגבי המגעים עם מכבי תל אביב: "כרגע זו לא אפשרות". נשיא המועדון: "ג'ורדי יישאר כאן"

במכבי תל אביב ממשיכים לשמור קרוב לחזה את פרטי המועמד למשרת המנהל הספורטיבי לעונה הבאה. הבעלים מיטש גולדהאר לא ממהר לפרסם את זהותו של מי שיתמנה בסופו של דבר למשרה ויהיה המנהל הספורטיבי של המועדון בשנים הבאות.

למרות הכחשות גורפות ממכבי תל אביב, נודע כי בתקופה האחרונה, התנהל ומשא ומתן מתקדם עם מנהלה הספורטיבי של א.א.ק לרנקה הקפריסאית, ג'ורדי קרויף, בנו של שחקן העבר ההולנדי יוהאן קרויף.

קרויף ג'וניור חתום על חוזה בלרנקה גם לעונה הבאה וייתכן שזו הסיבה שבמכבי העדיפו לשמור בחשאיות את דבר המשא ומתן. בשלב זה עדיין לא ברור אם קרויף אכן יגיע למכבי תל אביב, ולוואלה! ספורט נודע שלראשי המועדון יש עוד שני מועמדים אחרים שצפויים להגיע במקרה שקרויף לא יוכל להשתחרר מחוזהו במועדון הקפריסאי.

ג'ורדי קרויף. Clive Brunskill, GettyImages
מכין את לרנקה לעונה הבאה. ג'ורדי קרויף/GettyImages, Clive Brunskill

קרויף: "אני שונא שמאמנים או שחקנים אומרים שקיבלו פניות"

"יש לי חוזה במועדון שלי, גם לעונה הבאה וכרגע זו הסיטואציה הנוכחית", אמר היום קרויף ג'וניור לוואלה! ספורט". "יש הרבה מועדונים שפונים אליי, אבל אין לי שום דבר חדש בנוגע לכך". קרויף נשאל האם יש אפשרות שיגיע למכבי תל אביב בקיץ הקרוב וענה: "לא. כרגע זו לא אפשרות, יש לי חוזה בלרנקה. אני עסוק כרגע במשימות שלי עם הקבוצה, בליגה ובגביע ואני כבר מכין את הקבוצה גם לעונה הבאה, אז כרגע אני לא יודע מאיפה הסיפורים האלה מגיעים ואין לי מה להגיד בעניין.

"בדרך כלל אני לא מגיב לשמועות, כי אז הייתי עסוק כל הזמן בשיחות טלפון עם מדינות שונות. יש לי חוזה בלרנקה לעונה הבאה ואין לי מה להוסיף על כך, אחרת כל היום הייתי עסוק בלדבר עם עיתונאים ואני לא יכול להגיב לכל שמועה. אם יהיה משהו רשמי אז אני אתן את תגובתי, אבל בשלב זה אין שום דבר ואני לא יודע מה קרה אצלכם בישראל, שכולם התקשרו אליי. אני כרגע מרוכז כולי בעבודה בקבוצה שלי כאן בלרנקה. אין שום החלטה כרגע. אין משהו שאני יכול להגיד".

קרויף התבקש לאשר כי קיבל פנייה ממכבי תל אביב ואמר: "אני לא אענה על כך, זה לא יהיה אלגנטי מצידי לעשות. אני שונא כשמאמנים או שחקנים או מנהלים ספורטיביים, מדברים בתקשורת ואומרים שקיבלו פנייה ממועדון כזה או אחר ואני לא סוג כזה של אדם. העבודה שלי היא כאן ואני כולי מפוקס בהצלחה של המועדון".

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. קובי אליהו
שומר את הקלפים קרוב לחזה. מיטש גולדהאר/קובי אליהו

הנשיא מיכאלידיס: "אם לקרויף הייתה הצעה, הוא היה מעדכן אותי"

נשיא א.א.ק לרנקה, קוסטס מיכאלידיס אמר היום לוואלה! ספורט: "לג'ורדי קרויף יש חוזה בלרנקה לעונה הבאה, החוזה שלו בלרנקה הוא עד חודש מאי 2013, ומבחינתנו הוא המנהל הספורטיבי שלנו גם לעונה הבאה. זה נכון שיש לו הרבה הצעות, על בסיס חודשי, באופן די קבוע, וזה די הגיוני כי אנחנו מועדון מצליח בשלוש העונות האחרונות וזה הגיוני ואנושי שיהיו הצעות, לא רק לאנשי המקצוע שלנו אלא גם לשחקנים. אני לא יודע להגיד לך אם מכבי תל אביב הציעו לג'ורדי חוזה או לא, כי כרגע אני לא נמצא עם הקבוצה בימים האחרונים.

"אני בטוח שאם לג'ורדי יש הצעה ממכבי, הוא היה מעדכן אותי באופן מיידי, כי כך הוא עושה בכל פעם שהוא מקבל הצעה. ג'ורדי קרויף הוא ג'נטלמן ואין שום סיכוי שהוא לא היה מעדכן אותי על הצעה כזו או אחרת שהוא קיבל ובטח ובטח שהוא לא סגר שום דבר עם מכבי. יש לג'ורדי הצעות ממועדונים שונים באירופה ואנחנו גאים על כך, כי אנחנו מועדון גדול, אין שום סיכוי שג'ורדי סגר את תנאיו במועדון אחר ואם זה אכן קרה, זו תהיה הפתעה גמורה עבורי, כי הוא אדם עם עקרונות ואני מכיר אותו היטב. ג'ורדי אדם פנטסטי. הוא לא אדם קל, אבל הוא אדם עם אופי ואנחנו ברי מזל שהוא עובד כאן. אם זה תלוי בנו, ג'ורדי ישאר כאן גם בעונה הבאה".

אם ג'ורדי יבקש ממך לעזוב את לרנקה ולעבור למכבי, האם תאפשר לו? "אני לא יכול לענות על שאלה כזו בשלב הזה. אני לא חושב שזה עניין שלי או של המועדון להחליט עבור מי מהמועסקים, להישאר כאן או לא. אני לא אחזיק כאן אף אחד בכוח. יש לי פגישה עם ג'ורדי בסוף השבוע ואם יש לו משהו לעדכן אותי, הוא בטח יעשה זאת".

שחקני א.א.ק לרנקה גונסאלו גרסיה, גורקה פינטדו חוגגים שער. AP
בקבוצה בטוחים שקרויף ממשיך לעונה נוספת. שחקני לרנקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully