וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: סלע יפתח מול ז'יל, ויינטרוב יסגור

כך נקבע בהגרלת המשחקים נגד פורטוגל. סלע פותח את היום הראשון וגם את האחרון. כל מה שרציתם לדעת על ההתמודדות

מפגש גביע הדייויס בין נבחרת ישראל לפורטוגל במסגרת הבית האירופי-אפריקני מספר 1 ייצא מחר (שישי, 10:30, ספורט 5) כשדודי סלע ואמיר ויינטרוב ישחקו במשחקי היחידים מול פרדריקו ז'יל (84) ורוי משאדו (101). את הסגל של הפורטוגלים משלימים ז'ואאו סוסה (171) וגשטאו אליאס (215).

במאזן המשחקים בין שתי הנבחרות מובילה ישראל 0:3, לאחר שהשיגה ניצחונות ב-69,66 ו-93, והציפייה היא כי יתרון הביתיות עשוי להגדיל את הפער מול הפורטוגלים, שרשמו ב-1994 את הישג השיא שלהם במפעל כשהעפילו למשחקי הפלייאוף.

בהגרלת סדר המשחקים נקבע שדודי סלע, הטניסאי הישראלי הבכיר, יפתח את ההתמודדות במשחק נגד ז'יל, שאמנם מדורג גבוה יותר ממשאדו אבל נרשם כטניסאי מספר 2 של הפורטוגלים. מיד לאחר מכן יעלו לשחק אמיר ויינטרוב ומשאדו, בתקווה שיום המשחקים הראשון לא ייכנס לארוחת החג. יום המשחקים השני יתקיים בשבת החל מ-15:00, כשיוני ארליך ואנדי רם יתמודדו במשחק הזוגות. לצורך ההגרלה נרשם כי הם ישחקו נגד סוסה ואליאס, אם כי הקפטן הפורטוגלי רשאי לשנות את הביוץ הזה עד סמוך לשעת המשחק.

ביום השלישי של ההתמודדות סלע ישחק ראשון נגד רוי משאדו, ואם המשחק החמישי יהיה מכריע, הוא יפגיש בין אמיר ויינטרוב לפרדריקו ז'יל.

סלע: "לפורטוגלים אין נשק מיוחד, זה תלוי בנו"

טניס בוואלה! ספורט

איך מנצחים את פורטוגל?

שוב יהיה זה דודי סלע שיפתח את התמודדות הדייויס עבור הנבחרת הישראלית, הפעם הוא יפגוש את פרדריקו ז'יל, שהוא בעיקר מומחה חימר, אך גם טניסאי לא צפוי שיכול לעשות לו חיים קשים בכל משטח. בסטטיסטיקה של אתר הסבב המקצועני אפשר לראות שדודי סלע ניצח את ז'יל בקלות על הדשא המהיר בווימבלדון בשנה שעברה. עם זאת, באותה שנה בדיוק הוא הובס על ידי הפורטוגלי במוקדמות אליפות אוסטרליה הפתוחה. במשחק נוסף בין השניים ניצח ז'יל על משטחים קשים בטורניר מסבב הפיוצ'ר שהתקיים ב-2003. אז מצד אחד ז'יל הוא לא צפוי על משטחים קשים, מצד שני הוא פחות שיכנע מדודי סלע בעונה הנוכחית.

המשחק השני של היום הראשון יפגיש בין אמיר ויינטרוב לרוי משאדו. המחבט הישראלי מספר 2 לא היה הכי יציב בעונה הנוכחית בסבב, אבל הגיע למפגש הזה עם ביטחון אחרי זכייה בטורניר פיוצ'ר קטן בהרצליה. בהתחשב בעובדה שטבילת האש שלו בגביע דייויס, וגם מה שקרה לאחר מכן עברו בשלום, אפשר לבנות על ויינטרוב כמי שיוכל לעצור שחקן המדורג 100 מקומות מעליו בדירוג העולמי. הבעיה יכולה לצוץ דווקא בגלל היעדר הקהל. אם ויינטרוב הצליח להפיק מעצמו יכולות גבוהות מול הקהל, נראה שמועד המשחק שלו יגרום ליציעים ריקים ברמת השרון. במקרה הזה דווקא יריבו הפורטוגלי יוכל לנצל את הניסיון שלו, אבל כדי לעשות את זה הוא גם יצטרך להתאושש ממאזן לא מחמיא של 0 ניצחונות משבעה משחקים השנה בסבב.

במידה ואמיר ויינטרוב ינצח, יוני ארליך ואנדי רם אמורים לסגור עניין בשבת אחר הצהריים. נכון לעכשיו הקפטן הפורטוגלי דיווח על ז'ואו סוסה וגשטאו אליאס כשניים שישחקו בזוגות, אבל הוא יכול לשנות את זה. בכל הרכב שהפורטוגלים לא יעלו איתו, ארליך ורם יהיו פייבוריטים למרות שלא שיחקו הרבה זמן בסבב.

בכל תוצאה אחרת, דודי סלע יעלה ראשון ליום המשחקים השלישי במטרה לסגור עניין. סלע יתמודד במשחק הרביעי נגד רוי משאדו, שגבר עליו בשנה שעברה על משטחים קשים בטורניר גמר סבב הצ'לנג'ר בברזיל. בכל מקרה, השילוב של סלע והקהל הביתי שיגיע בחופשת הפסח ולא ימהר לשום מקום, אמורים לעשות את העבודה מול הטניסאי הפורטוגלי, שקרוב לודאי שגם יסבול ממזג האוויר החם.

ההערכה שלנו - ישראל מנצחת 1:4 את פורטוגל וגם זה "אם נהיה לארג'ים" עם האורחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully