וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "לפורטוגלים אין נשק מיוחד, זה תלוי בנו"

נבחרת ישראל ערכה מסע"ת לקראת מפגש הדייויס בסוף השבוע. אנדי רם: "יוני ואני די באנקר בדייויס בעשר השנים האחרונות"

נבחרת ישראל בטניס ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת מפגש גביע הדייויס שייערך בסוף השבוע הקרוב ברמת השרון מול נבחרת פורטוגל.

אמיר ויינטרוב, שהיה הבולט בנבחרת במפגש ההפסד מול קנדה, אמר: "אני יודע שאני אנדרדוג, יש מפגש קשה, גם בשבילי וגם בשביל דודי. אתן את כל מה שאני יכול, כמו שאני עושה כל מפגש. אני מקווה שזה לא יהיה תלוי רק בי ושלא נגיע ל-2:2, אלא נסיים את זה לפני זה. אני סומך על החבר'ה שיעשו את העבודה".

המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע, אמר: "בארץ אני מאמין שאנחנו יכולים לעבור כל נבחרת. לפורטוגלים אין נשק מיוחד, המשחקים תלויים בנו. יצא לי לשחק נגדם כמה פעמים, אני מכיר אותם די טוב ומוכן למשחק. אני מאוד לחוץ לפני משחקים, אבל אוהב את זה. אני חושב שבדייויס אני משחק יותר טוב. אני יודע שאני צריך לנצח את המשחקים האלה, אז זה יותר מלחיץ, אבל אני פה בשביל לנצח".

בשבת יעלו כרגיל הצמד המצוין של ישראל, אנדי רם ויוני ארליך, שינסו לספק נקודה חשובה. רם אמר לקראת המפגש: "אני חושב שכשאנחנו משחקים טוב ונותנים הצגה, אז הנבחרת אטרקטיבית והקהל בא. זו חוויה גם לנו כשהאצטדיון מפוצץ, אנחנו משחקים יותר טוב והקהל נהנה, זה מעגל. כולנו בכושר טוב, מתאמנים על המגרש המהיר ברמת השרון. אני ויוני לא שיחקנו ביחד הרבה זמן, אז אנחנו מחכים למשחק. לא היה לנו משחק דייויס קל עדיין, בגלל זה כשמנצחים יש התפרצות וחגיגות יותר מאשר בסבב. יוני ואני פייבוריטים, כל התנאים לטובתנו, אבל כבר היינו פייבוריטים בעבר והפסדנו. בעשר שנים בנבחרת אנחנו די באנקר ומביאים כמעט כל נקודה שאנחנו משחקים, אבל צריך להיות מרוכזים ומקצוענים כדי לנצח. אנחנו מתאמנים קשה ואני מקווה שזה יספיק לנו גם הפעם".

בן זוגו למגרש, ארליך, הוסיף: "כולנו מחכים למשחק ומתרגשים. דייויס זה חוויה מדהימה. הקהל בארץ הוא אחד הכיפים בעולם ותמיד דוחף אותנו. זו הזדמנות לכל הקהל, בגלל שזה חג, לבוא ולראות משהו אחר. אני קורא להם לבוא. האווירה שונה בדייויס, יש לחץ על כל שחקן ושחקן".

הקפטן אייל רן סיכם: "זה הבית שלנו ואנחנו מרגישים פה טוב. מתכוננים טקטית למשחק, השחקנים והצוות מרגישים טוב, אנחנו הולכים לקראת אירוע חשוב ומקווים לעשות את העבודה. אנחנו מתמודדים מול נבחרת חזקה, שיש לה שני שחקנים במאייה הראשונה. אני לא חושב שיש משמעות למשטח, אבל יש משמעות לזה שאנחנו בבית והשחקנים שלנו מנוסים ובכושר טוב. כשהשחקנים שלנו מגיעים מוכנים, יש לנו סיכוי טוב להצליח".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully