וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד: "בשביל הרגע הזה אנחנו חיים"

מכבי ת"א נרגשת לקראת המשחק החמישי נגד פנאתינייקוס (21:45, ערוץ 10). בלאט: "מחר נדע מי הקבוצה הטובה יותר"

ברני ארדוב

צילום: אלון מאור, ספורט 5 ,אתונה

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק החמישי בסדרת ההצלבה נגד פנאתינייקוס (21:45, שידור ישיר בערוץ 10), בלי ספק המשחק הגדול ביותר שלה העונה. האלופה הישראלית יודעת שעם 40 דקות גדולות היא יכולה להדיח את אלופת אירופה המכהנת, לנקום על ההפסד בגמר היורוליג אשתקד, והכי חשוב: להגשים את החלום ולהעפיל לפיינל פור באיסטנבול.

זוהי הפעם השלישית בלבד מאז החליפו ביורוליג את השיטה, בה סדרה של הטוב מחמש מוכרעת במשחק חמישי. בשלוש הפעמים הקודמות מכבי תל אביב ופנאתינייקוס לא היו מעורבות. עד היום עמד המאזן של הצהובים בסדרות של הטוב משלוש על 1:2, אך בפעם הבודדה שמכבי תל אביב נאלצה לשחק משחק פלייאוף מכריע וקובע מחוץ לביתה, היא הפסידה. הניצחון האחרון במשחק מכריע היה בעונת 2007/08, אז גברו הצהובים 75:88 ביד אליהו על ברצלונה עם 21 נקודות של וויל ביינום ודייויד בלו. מנגד, בפעם האחרונה שפנאתינייקוס חוותה משחק מכריע בסדרת הטוב משלוש היא דווקא הפסידה: זה קרה ב-2006, כשהירוקים נכנעו באתונה לטאו ויטוריה.

דיוויד בלאט: "מחר נדע מי יותר טובה"

כפי שהסדרה הזו מתפתחת, דווין סמית' מוותר מראש על הניסיון לחזות מראש את תוצאת המשחק. "אני מרגיש שכל משחק בסדרה היה שונה, בבית ובחוץ. הראשון הסתיים בפער גדול, שלושת האחרים היו צמודים. אני מצפה לזה גם מחר. נראה לי שמי שתבוא יותר מפוקסת ותעשה את המהלכים הנכונים בזמן הנכון, תנצח. ההפסד במשחק האחרון היה מאכזב, אבל זה לא הסוף. יש את המשחק של מחר, והגענו לכאן כדי לנצח. איזה סוג משחק נראה? קשה לומר. אבל אני חושב שזה לא יהיה תלוי במי יקלע יותר, אלא במי ישיג את העצירות ברגע הנכון.

"בשביל הרגע הזה אנחנו חיים, משחקים כדורסל, אז בוודאי שיש התרגשות", הוסיף קית' לנגפורד. "המפתח למשחק יהיה לתעל את האנרגיות והמתח לאגרסיביות. מי שתעשה את זה טוב יותר, מי שתהיה יותר אגרסיבית ונחושה, תנצח.

"שתי הקבוצות הראו שהן מסוגלות להגיע עם תכנית משחק מסודרת, אבל גם לעשות את ההתאמות תוך כדי תנועה, להביא את עצמן לשיאים חדשים ולהציג סדרה ברמה התחרותית הגבוהה ביותר", התמוגג המאמן דיוויד בלאט. "הנה אנחנו במשחק חמש. עבור האוהדים זו יהיה לראות משהו מיוחד, עבור שתי הקבוצות הזדמנות להראות מי טובה יותר. מחר בערב נדע מי טובה יותר".

אוברדוביץ': "נתייחס לשחורציאניטיס כאילו זה משחק אחרון שלו"

מאמן פנאתינייקוס, זליקו אוברדוביץ', לא מקל ראש במכבי תל אביב אבל לא מאמין שהצהובים יוכלו להפתיע אותו במשהו. אובראדוביץ' אמר הערב: "מכבי תל אביב עשתה התאמות בהרבה משחקים בסדרה, אבל ולבלאט ולי לא משלמים בשביל לעשות שינויים. יש למכבי הרבה שחקנים טובים ועד עכשיו הם ניסו להפתיע כמעט בכל משחק, אבל לקראת חמישי אני לא רואה יותר מדי הפתעות. גם בחמישי נתייחס לשחורציאניטיס כאילו זה המשחק האחרון שלו. אני קורא לקהל לבוא ולתמוך בצורה ספורטיבית ולא לעשות שום דבר לשחקנים של מכבי כי גם בישראל התקבלנו בצורה יפה על ידי האוהדים".

שחקן הקבוצה קוסטאס צרצאריס הוסיף: "אסור לנו להגיע למשחק בתחושה שניצחנו אותו, וזה שהוא משוחק אצלנו בבית לא אומר שום דבר. כבר הפסדנו כאן משחקים גדולים והכל יכול לקרות".

איך הפך ניק קאליית'ס לשחקן החשוב בפנאתינייקוס?

ליאור אליהו: "זה יהיה משחק של מלחמה"

יוגב אוחיון: "עונה מיוחדת עבורי, כמו חלום שמתגשם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully