וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנטאקי זכתה באליפות המכללות

הווילדקאטס התגברו על קאמבק של קנזס בדרך ל-59:67, כדי לחגוג תואר שמיני בתולדות המכללה וראשון של ג'ון קאליפרי

טורניר המכללות 2012 הגיע הלילה (בין שני לשלישי) לסיום הולם כשקנטאקי זכתה באליפות עם ניצחון 59:67 על קנזס. הווילדקאטס שהגיעו לסופרדום בניו אורלינס כפייבוריטים מובהקים עמדו בציפיות ולא נבהלו גם מקאמבק מאוחר של הג'ייהוקס, בדרך לתואר שמיני בתולדות המכללה המפוארת, וראשון למאמנה ג'ון קאליפרי.

קנטאקי, שעברה תקופת בצורת ארוכה מאז האליפות האחרונה עם טאבי סמית ב-1998, התקרבה בכך צעד קטן נוסף לעבר UCLA, שמחזיקה בשיא האליפויות עם 11, כשמאחורי שתי הגדולות נמצאות צפון קרוליינה ואינדיאנה עם חמש זכיות כל אחת, בעוד שקנזס נותרה עם שלוש אליפויות.

למרות משחק התקפי חלש של אנתוני דייויס, הקבוצה של קואץ' קאל השתלטה על המשחק כבר במהלך המחצית הראשונה, אותה סיימה ביתרון 27:41. עשר דקות לסיום הפער צמח ל-18 והסיפור נראה גמור, אבל קנזס התרגלה לקאמבקים מפוארים השנה, ותומאס רובינסון התעורר וקירב את הג'ייהוקס עד לפיגור 63:57 דקה לסיום.

אלא שאז הגיעה החסימה של המשחק, ובאופן מפתיע היא לא הייתה שייכת לדייויס, אלא לחברו הפרשמן מייקל קיד-גילכריסט שבלם את טיישון טיילור במהלך נפלא וגנב את תקוות המהפך של ביל סלף. החסימה הזו העניקה לקנטאקי 11 במשחק - שיא למשחק גמר - כש-6 מתוכן היו של דיייויס, שחיפה בכך על 6 נקודות בלבד (1 מ-10 מהשדה) והוסיף גם 16 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות.

דורון לאמב נשא במירב הנטל ההתקפי עם 22 נקודות, מרקיז טיג הוסיף 14 וקיד-גילכריסט סיים עם 11 משלו. את קנזס הוליך טיילור עם 19 נקודות, תומאס רובינסון רשם דאבל דאבל נאה של 18 נקודות ו-17 ריבאונדים, אבל קלע רק ב-6 מ-17 מהשדה, אלייז'ה ג'ונסון ניסה לעזור עם 13 נקודות.

קאליפרי חגג בסיום: "לא מכיר קבוצה שהקריבה כל כך הרבה"

סיפורו של אנתוני דייויס, הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב

כדורסל מכללות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully