וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "בלי מורן רוט אנחנו פרה די רזה"

2.4.2012 / 23:41

מאמן הפועל חולון הסביר את ההפסד למכבי ראשל"צ. בירנבוים: "ניצחון יפה מאוד". יוטר: "ההגנה עשתה את ההבדל"

מכבי ראשון לציון השיגה הערב (שני) ניצחון מרשים על הפועל חולון, כשגברה עליה 84:90, ועלתה למקום השלישי. החבורה של אפי בירנבוים נהנתה מהיעדרותו של מורן רוט הפצוע, רשמה ניצחון שלישי ברציפות, והיא קרובה מאוד להשיג את המקום השני. "זה ניצחון יפה מאוד", אמר מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים. "נערכנו למשחק מול מורן רוט אבל חולון קבוצה טובה ואגריסיבית מאוד, גם בלעדיו. התחלנו את המשחק טוב, במחצית השנייה זה כבר השתנה, כשההגנה שלנו התחילה לעבוד. הייתה לנו בעיית עבירות, אבל הצלחנו להתמודד עם זה".

גם אדריאן יוטר היה מרוצה מאוד מהניצחון מול חולון, שהיתה אחת מהקבוצות הטובות ביותר העונה בליגה. "כל פעם ששיחקנו נגדם זה היה מאבק", אמר יוטר. "באנו וביצענו את תוכנית המשחק שלנו. זה בא לידי ביטוי במחצית השנייה. ההגנה עשתה את ההבדל. בהפסקה אמרנו שההגנה חייבת להשתפר ואכן עשינו את זה ברבע השלישי. ידענו שהם קבוצה שמשחקת טוב".

מנגד, בחולון היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של הקבוצה, שפשוט נעלמה לחלוטין ברבע השלישי. "עשינו את העבודה, אבל חלקית", אמר המאמן, דן שמיר. "הוצאנו לפועל טוב במחצית הראשונה. יצאנו לא טוב מחדר ההלבשה אחרי ההפסקה. לא הצלחנו לעשות דברים כמו להתקיף בצבע, נאלצנו להתפשר על זריקות. ראשון שלטה בקצב המשחק במחצית השנייה ובגלל זה הם הגיעו הרבה לקו ועשו נקודות בהתקפת מעבר". על היעדרותו של רוט אמר שמיר: "עד שמורן יחזור אנחנו משחקים קצת אחרת והצלחנו לעשות את זה, אבל די נשברנו ברבע השלישי. אנחנו פרה קצת רזה מבחינת רוטציה, בלי מורן בסגל".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully