וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: האם אנדי קארול קילל את קני דלגליש?

ליברפול עוברת את הימים הכי אומללים ב-58 השנים האחרונות, באנגליה דווח שקארול קילל את המאמן אחרי שהוחלף בניוקאסל

ההפסד 2:0 אתמול (ראשון) בניוקאסל היה ההפסד השישי משבעת המשחקים האחרונים של ליברפול והמילה "משבר" בהחלט מתארת היטב את מה שקורה בקבוצה ממרסיסייד בשבועות האחרונים. מי זוכר היום את תקוות האליפות מהקיץ האחרון, או אפילו את המאבק על המקום הרביעי עד לפני כחודשיים?

העיתונות האנגלית מדווחת שזו התקופה הכי קשה של ליברפול ב-58 השנים האחרונות, כשהקבוצה צברה 8 נקודות בלבד ב-12 המשחקים האחרונים. רק וולבס צברה כמות נמוכה יותר של נקודות מאז תחילת השנה.

"אנחנו צריכים להישאר רגועים ולפתור את הבעיות שיש לנו, ולחזור לשחק כמו שאנחנו רוצים לשחק", אמר המאמן קני דלגליש, "אני לא חושב שיש לנו בעיה של ביטחון. אנחנו חייבים להישאר ביחד ולהאמין".

מי שהרבה מאוד עיניים הופנו אליו אתמול היה אנדי קארול, שהגיע למגרש בו גדל ושוב איכזב. החלוץ שנרכש על ידי ליברפול תמורת 35 מיליון ליש"ט בשנה שעברה, נראה לא שקט, ספג צהוב על התחזות ושוב לא מצא את הרשת. כשהוא הוחלף בדקה ה-80, הוא ירד ישר לחדר ההלבשה, אבל דלגליש סירב לבקר אותו.

"אנדי היה מאוד מאוכזב מאיך שהמשחק התפתח, אבל זה לא אומר בהכרח שהוא מאוכזב מעצמו או מהקבוצה", אמר המאמן, "התסכול דחף אותו לחדר ההלבשה. אין לנו בעיה עם אנשים שמראים את האכזבה או את התסכול שלהם".

מנגד, ב"סאן" מדווחים שקארול העצבני סינן קללות לעבר הספסל, ואמר בזעם לעבר דלגליש "זו בדיחה מזוינת, לך תזדיין". כמו כן קרול הואשם על ידי מאמן ניוקאסל אלן פארדיו בצלילה ברחבה, עליה ספג צהוב, וצעק לעבר המאמן היריב: "לא צללתי יא --- מזוין".

ליברפול כבר זכתה העונה בגביע הליגה אחרי ניצחון בהארכה על קרדיף מליגת המשנה, ולמרות שהליגה כבר ברחה מזמן, ב-14 באפריל היא תשחק נגד היריבה העירונית אברטון בחצי גמר הגביע, כשהמטרה היא כמובן לזכות בעוד תואר, על א שהיא תיאלץ להסתדר ללא השוער פפה ריינה, שהורחק אתמול. המנצחת במשחק הזה תפגוש את המנצחת בחצי הגמר השני בו תשחקנה צ'לסי וטוטנהאם.

אגב, למאמן ניוקאסל אלן פארדיו יש הסבר ליכולת המצוינת של פאפיס סיסה: "חגגנו באימון את יום אפריקה, והאוכל כנראה עזר לו. אכלנו עז ברוטב קארי, כנראה שזה מה שהזרים בו אנרגיה".

ליברפול מתרסקת: הפסידה בניוקאסל 2:0

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

אנדי קארול, ליברפול, מול אוהדי ניוקאסל. Alex Livesey, GettyImages
איזה ערב מתסכל. אוהדי ניוקאסל מקניטים את האיש שבוודאי לא שווה 35 מיליון ליש"ט/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully