וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל ניצחה 0:2 את ליברפול

צמד של פאפיס סיסה סידר למגפייז ניצחון והנחיל למייטי רדס הפסד ליגה שישי בשבעת משחקים. 1:3 לטוטנהאם על סוונסי

המחזור הלוהט כבר נפתח אתמול (שבת) עם הרבה משחקים מצוינים והפתעה אחת ענקית, כשמנצ'סטר סיטי בקושי סחטה 3:3 ביתי מסנדרלנד. מנצ'סטר יונייטד תשחק רק מחר, אבל גם היום נערכים שני משחקים, כשהראשון בהם הפגיש בין שתי קבוצות, שלפחות בתחילת העונה היו עם שאיפות לצמרת. ניוקאסל העמיקה את המשבר של ליברפול, כשניצחה אותה 0:2.

ניוקאסל - ליברפול 0:2

משבר חריף, חמור וקשה. אין צורה אחרת לתאר את התקופה האחרונה בה נמצאת ליברפול. המייטי רדס ספגו הפסד ליגה שלישי ברציפות ושישי בשבעת המשחקים האחרונים. צמד של פאפיס סיסה סידר לניוקאסל ניצחון חשוב, שהוריד את ליברפול עד המקום השמיני עם 42 נקודות בלבד. נקודה אחת פחות מהיריבה העירונית אברטון.

ניוקאסל עלתה ליתרון בדקה ה-19 כשחאתם בן ארפה הסתדר בקלות עם המגן שלו והגביה מאגף ימין כדור נהדר לפינה הרחוקה, שם המתין פאפיס סיסה שעלה מעל מרטין שקרטל ונגח לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. המג'פייז השיגו את השני בדקה ה-59 כשפאפיס סיסה קיבל כדור תועה מחברו דמבה בה, הסתדר עם השומר שלו ובעט באלגנטיות מקרוב פנימה. אם זה לא הספיק לליברפול, אז בדקה ה-81 היא גם נותרה ב-10 שחקנים לאחר שפפה ריינה ספג כרטיס אדום בעקבות תקרית עם ג'יימס פרץ'.

טוטנהאם - סוונסי 1:3

התרנגולים הגיעו למשחק הבית בוויט הארט ליין מול הברבורים, כשהם מצויים בתקופה איומה בליגה, במהלכה לא ניצחו חמישה משחקים רצופים ואיבדו את המקום השלישי ליריבה העירונית ארסנל. במשחקם האחרון, בגביע מול בולטון, שהיה השלמה של אותו משחק שהופסק עם ההתמוטטות של פבריס מואמבה, טוטנהאם ניצחה 1:3 ואותה תוצאה חזרה גם הפעם, אחרי לא מעט קשיים.

בדקה ה-19 זה נראה טוב, כשמתפרצת של לוקה מודריץ' וגארת' בייל הסתיימה בשער נאה של רפאל ואן דר וארט. אלא שסוונסי המפתיעה לא ויתרה וגילפי סיגורדסון, שסחט הצלה נפלאה מבראד פרידל בפתיחת המחצית השנייה, מצא את הרשת בניסיון הבא שלו, בבעיטה מחוץ לרחבה שקבעה שוויון בדקה ה-59. מי שנחלץ לעזרתה של טוטנהאם הוא עמנואל אדבאיור, שניצח את המשחק בצמד נגיחות, בדקות 74 אחרי קרן ו-85 מהגבהה של ארון לנון. סופסוף ניצחון לטוטנהאם, שמפגרת אחרי ארסנל רק בשער אחד בטבלה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully