וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב ניצח ב"סטיל אופן" בהרצליה

ניצח 0:6,5:7 את אקסל מיצ'ון מצרפת (2 בתחרות, 266 בעולם) בפתיחת שבוע הדייויס: "מקווה להמשיך ככה גם בסוף השבוע"

המחבט מספר 2 של ישראל, אמיר ויינטרוב, פתח היום (ראשון) את שבוע הדייויס ברגל ימין. לאחר שסיים את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות נגד פורטוגל (6-8 באפריל), צעד וינטרוב למגרשי הטניס במועדון "סטיל טניס" בהרצליה, עלה למשחק הגמר וזכה במקום הראשון בתחרות הפיוצ'ר (10,000 דולרים) השלישית והאחרונה, "סטיל אופן", שהתקיימה במקום.

וינטרוב (1 בתחרות, 201 בעולם), פגש במשחק הגמר את זוכה התחרות הראשונה, אקסל מיצ'ון מצרפת (2 בתחרות, 266 בעולם) וניצח אותו תוך שעה ו-20 דקות עם 0:6,5:7.
במערכה הראשונה הצרפתי שבר ראשון ועלה ל-3:4, אך וינטרוב לא נתן לו לברוח והשווה עם שבירה משלו. השניים שמרו על ההגשה עד למצב של 5:6, בו שבר וינטרוב כדי לנצח 5:7.

המערכה השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. וינטרוב הציג יכולת מרשימה ביותר ודרס את הצרפתי עם 0:6 תוך 20 דקות. "שיחקתי טוב, בעיקר במערכה השנייה", אמר וינטרוב בסיום. "היה כיף לשחק לעיני הקהל הישראלי ועוד יותר כיף להניף מולו את הגביע. מיצ'ון שחקן מסוכן וגם במערכה השנייה אפשר להגיד שעבדתי בצורה יעילה כדי שהתוצאה תיראה קלה. אני מקווה להמשיך ככה גם בסוף השבוע הקרוב, זה יהיה מבחן לא פחות חשוב".

דודי סלע: "אנחנו צריכים להגיע לפלייאוף העליון"

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully