וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "אנחנו צריכים להגיע לפלייאוף העליון"

נבחרת הדייויס קיימה מסיבת עיתונאים ראשונה לקראת ההתמודדות נגד פורטוגל בסוף השבוע. ארליך: "אתגר גדול"

נבחרת הדייויס של ישראל השתתפה היום (ראשון) במסיבת עיתונאים ראשונה לקראת המפגש נגד פורטוגל בסוף השבוע הקרוב. מדובר בהתמודדות על העלייה למשחקי הפלייאוף של הבית העליון שיתקיימו בספטמבר. למרות שיום ההתמודדות הראשון יהיה בערב החג, ביום של סדר פסח, המשחקים יחלו בשעה 10:30 בבוקר. בפורטוגל משחקים שני שחקנים מהמאיה הראשונה בעולם, רוי משאדו (80 בעולם) ופרדריקו ז'יל (85 בעולם).

המחבט הישראלי מספר 1, דודי סלע, התייחס למפגש ואמר: "הטניסאים הפורטוגלים טובים, הם משחקים מהקו האחורי על נקודות ארוכות ואוהבים לנצח. אנדי ויוני צריכים לנצח ואם אמיר ינצח זה בונוס. אנחנו צריכים להגיע לפלייאוף העליון". אמיר ויינטרוב, שבהתמודדויות קודמות הצדיק את מקומו כמחבט הישראלי מספר 2 אמר: "אני עדיין מרגיש אנדרדוג מול שחקנים שהם טופ 100. כולם מתעלים על עצמם בדייויס ואם אצליח לעזור לדודי ואנדי ויוני אז מה טוב. יש לי היום יותר ניסיון, אבל לא במשחק של חמש מערכות".

אנדי רם ויוני ארליך מגיעים להתמודדות הזאת אחרי שנותרו בבית בזמן הטורנירים היוקרתיים אינדיאן וולס ומיאמי. דירוגם הנמוך לא איפשר להם להשתתף שם, וכדי להגיע למשחקים האולימפיים הם יצטרכו להתעלות על עצמם בעונת החימר. השאיפה שלהם כעת היא להציג יכולת טובה בדייויס, כדי ליצור לאחר מכן המשכיות. יוני ארליך אמר לקראת המפגש: "אני ואנדי מרגישים בכושר פיזי מצוין. הדייויס הוא תמיד אתגר גדול בשבילנו, אנחנו מנסים לרגש את הקהל ואת עצמנו. היה לנו חלון הזדמנויות ארוך להתאמן וזה עזר לנו".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully