וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 4:5 משוגע לאינטר על גנואה

אנדראה סטרמאצ'יוני, בבכורה על הקווים, נהנה משלושער של מיליטו. 2:5 לרומא על נובארה. זהבי לא שותף בניצחון פאלרמו

אחרי שמילאן איבדה אמש (שבת) שתי נקודות יקרות עם 1:1 מול קטאניה, תנסה יובנטוס הדולקת אחריה לצמק את הפער כשתארח בהמשך הערב את נאפולי. במשחקים המוקדמים של היום, זכינו לחגיגת שערים, עם 4:5 מדהים של אינטנר על גנואה בבכורה של אנדראה סטרמאצ'יוני על הקווים של הנראזורי אחרי פיטוריו של קלאודיו ראניירי. רומא גם כבשה חמישייה, והביסה 2:5 את נובארה. ערן זהבי לא שותף, פאלרמו ניצחה 1:3 בחוץ את בולוניה.

רומא - נובארה 2:5

הג'אלורוסי שכחו מההפסד למילאן והוציאו עצבים על הקבוצה מהמקום הלפני אחרון. דווקא נובארה עלתה ליתרון מוקדם כשאנדרה קראצ'ולו כבש בדקה ה-17, אבל מרקיניו איזן בנגיחה כעבור שמונה דקות ופאבלו אוסבלדו, שבישל את הראשון, הפך בדקה ה-34. החגיגה הדרום אמריקאית נמשכה במחצית השנייה כשפאביו סימפליסיו כבש את השלישי בדקה ה-57, בויאן קרקיץ' קבע 1:4 כעבור ארבע דקות, טקיוקי מורימוטו היפני צימק (77) לפני שאריק לאמלה הארגנטינאי חתם מעוד בישול של אוסבלדו בדקה ה-90. הניצחון קירב את רומא מרחק ארבע נקודות מלאציו השלישית והיא חזק בתמונת המאבק על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

אינטר - גנואה 4:5

אנדראה סטרמא'ציוני לא יכול היה לבקש בכורה יותר מעניינת על הקווים, בתור המאמן הזמני של הנראזורי, לאחר פיטוריו של קלאודיו ראניירי. לשמחתו, זה גם נגמר בחיוך, אבל זה היה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה תחילה. ההגנה של גנואה, הכי חלשה בליגה, פשוט לא היוותה יריב למארחים. דייגו מיליטו כבש צמד, בדקה ה-13 בנגיחה מקרוב מבישול של דייגו פורלאן ובדקה ה-27 אחרי כדור ארוך שהגיע מההגנה. בדקה ה-38 אינטר כבשה את השלישי, כשמבצע משולב של צמד הבלמים הסתיים בבישול של לוסיו לשער וולטר סמואל.

אבל גנואה התעוררה וצימקה רגע לפני הירידה למחצית, כשאמיליאנו מורטי דחק כדור שטייל ברחבה. בדקה ה-60 חבייאר זאנטי נגע בכדור בידו ברחבה, רודריגו פלאסיו כבש את הפנדל וצימק ל-2:3. אינטר נבהלה וחששה לאבד גם את המשחק הזה, אבל מאורו זארטה חדר לרחבה ומצא את הפינה בבעיטה יפה בדקה ה-74. האורחים שוב הגיבו, וכעבור חמש דקות פריצה של פלאסיו הסתיימה בהכשלה של שוער הנראזורי ז'וליו סזאר, שראה את האדום. לוקה קסטלאצי נכנס אל בין הקורות וספג את הפנדל מרגליו של אלברטו ג'ילארדינו. עדיין לא נגמר - בדקה ה-84 פרדי גוארין הוכשל ברחבה על ידי פרננדו בלושי, שבעצמו ראה את האדום ומיליטו התכבד להשלים שלושער עם כדור מדויק מהנקודה הלבנה. רגע לפני השריקה, עוד פנדל, עוד שער. הפעם לוסיו ביצע את העבירה וג'ילארדינו שוב כבש. פנדל שלישי מוצלח של גנואה ורביעי במשחק.

סיינה - אודינזה 0:1

האורחים ממשיכים לאבד גובה במאבק על ליגת האלופות וסיימו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון, דווקא מול היריבה מהתחתית, שבעצמה ניצחה אחרי שלושה משחקים וברחה מעט מאימת הירידה. סיינה הייתה טובה יותר ברוב המשחק, אבל שתי הקבוצות היו מאוד לא מדויקות והבעיטה הראשונה למסגרת מרגליו של מאתיה דסטרו בדקה ה-70, הכלה פנימה והכריעה את המשחק.

משחקים נוספים:

לצ'ה - צ'זנה 0:0

קליארי - אטאלנטה 0:2
לקליארי: דניאלה קונטי (11), מאוריסיו פינילה (55)

פיורנטינה - קייבו 2:1
לפיורנטינה: אדם ליאיץ' (71). לקייבו: סרג'יו פליסייר (24), לוקה ריג'וני (88)

בולוניה - פאלרמו 3:1
לבולוניה: פרדריק סורנסן (51). לפאלרמו: איגור בודאן (69), אבל הרננדז (76), ג'וסיף איליצ'יץ' (86)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully