וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן סיימה ב-1:1 מול קטאניה

שער יתרון של רוביניו לא הספיק למוליכה, לאחר שספולי השווה מקרוב. פארמה ניצחה 1:3 את לאציו וברחה מעט מהקו האדום

עייפות או סתם מעידה חד פעמית? מילאן סיימה הערב (שבת) רק ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול קטאניה, והעניקה תקוות מחודשות ליובנטוס, שתארח מחר את נאפולי במשחק המרכזי של המחזור ה-30 ותוכל לצמק את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד. הרוסונרי נעצרו אצל קבוצה עיקשת ולא הצליחו לשמור על שער היתרון של רוביניו. ואולי בכלל הם שמרו את הכוחות לגומלין מול ברצלונה. לאציו השלישית הפסידה בחוץ 3:1 לפארמה, שהשיגה נקודות חשובות בקרב נגד הירידה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן במשחק מול קטאניה. Carmelo Imbesi, AP
שמר כוחות לברצלונה? זלאטן איברהימוביץ'/AP, Carmelo Imbesi

קטאניה - מילאן 1:1

שתי הקבוצות החמות באיטליה התעמתו בסטאדיו אנג'לו מאסימינו וסיפקו 90 דקות קצביות ומהנות, כאשר קטאניה עצרה את האלופה מילאן עם תיקו מחמיא. הסיצילאנים, שהפסידו למילאן 2:0 בכל אחת משלוש הפעמים האחרונות בהן אירחו אותה, הצליחו להשיג נקודה ולציין תיקו 12 ב-30 המפגשים מול הרוסונרי. מילאן, די עייפה לאחר ה-0:0 מול ברצלונה ולקראת הגומלין בקאמפ נואו, מחזיקה כעת ביתרון של חמש נקודות על פני יובנטוס, שתוכל לצמק לשתיים בלבד אם תנצח את נאפולי.

רובינו פתח בהרכב של מילאן לצד זלאטן איברהימוביץ', וכמו בשני המפגשים הקודמים מול קטאניה גם מצא את הרשת. סדרת מסירות נהדרת של מילאן הסתיימה עם דאבל פס בין זלאטן איברהימוביץ' לרוביניו, שגם סיים בקור רוח מול חואן פאבלו קאריסו. קטאניה ניסתה להגיב ופאפו גומס בעט כדור למשקוף בדקה ה-38.

הקשר הארגנטינאי כבר מצא את הרשת עם פתיחת המחצית השנייה, אך השער נפסל בגלל נבדל שלא היה. השוויון המוצדק הגיע בסופו של דבר בדקה ה-57, כשניקולה לגרוטלייה נגח כדור קרן לעבר שותפו למרכז ההגנה ניקולאס ספולי, שנהנה מהליקויים בהגנת מילאן והמשיך פנימה. הקצב הנהדר נמשך שבע דקות לאחר מכן, כשרוביניו כבר רצה לחגוג צמד אך ג'ובאני מרקזה הציל מהקו. קאריסו שמר על התוצאה עד הסיום עבור קטאניה.

פארמה - לאציו 1:3

לאחר שמונה שנים פארמה הצליחה סוף סוף להשיג ניצחון על לאציו באניו טארדיני. לפני שמונה שנים אותו ניצחון הוביל את פארמה להישארות בליגה, ונראה שגם הפעם זה הולך לכיוון הנכון. בזכות הניצחון שלה, פארמה טיפסה למקום ה-13 ויש לה שמונה נקודות יותר מלצ'ה, שמדורגת מתחת לקו האדום.

החגיגה של פארמה נפתחה בדקה השישית, כשמקדונלד מאריגה הגיע למצב בעיטה נוח ברחבה וקבע 0:1. שבע דקות לאחר מכן, גבריאל פאלטה הכין לסרג'יו פלוקארי שקבע 0:2. ליאונל סקאלוני צימק ללאציו בדקה ה-36 משער שכבש מרחוק, אבל בסופו של דבר היה זה פלוקארי שהגיע למצב נהדר בדקה ה-71 וקבע את תוצאת המשחק.

מוריניו המליץ לאינטר לא לקחת את וילאש בואש

סטרמאצ'יוני החליף את ראניירי שפוטר מאינטר

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully