וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קלאודיו ראניירי פוטר מאינטר

המנג'ר שילם את מחיר העונה המאכזבת. מאמן קבוצת הנוער, אנדראה סטרמאצ'יוני, יחליפו באופן זמני. וילאש בואש בדרך?

זה היה באוויר כבר מספר רב של שבועות, אבל הערב זה הפך לרשמי: קלאודיו ראניירי סיים את דרכו כמאמן אינטר. "הנשיא מאסימו מוראטי ואינטר רוצים להודות לקלאודיו ולצוות שלו על המקצוענות, היושר והמסירות שהם גילו לקבוצה בחודשים האחרונים. החלטנו להפקיד את הקבוצה בידי אנדראה סטרמאצ'יוני, שיעביר את האימון הראשון שלו מחר", כך נמסר הערב מהמועדון.

סטרמאצ'יוני בן ה-36 מאמן כיום את קבוצת הנוער של המועדון. כאמור, החדשות בוודאי לא זיעזעו איש בעולם הכדורגל האירופאי, לאחר שהמנג'ר הוליך את הקבוצה לעונה חלשה במיוחד, שכללה הדחה מוקדמת מליגת האלופות, ורצף ארוך של משחקים ללא ניצחון שהרחיקו אותה מהמקום הרביעי.

אינטר הייתה הקבוצה ה-11 שאימן ראניירי. הוא התפטר מרומא בפברואר 2011 והגיע לנראזורי כמחליפו של ג'אן פיירו גאספריני, שפוטר בעצמו אחרי רצף תוצאות רעות בפתיחת העונה. הפתיחה הייתה בינונית ולאחר שני ניצחונות הגיעו שלושה הפסדים, אבל ראניירי הצליח לייצב את הקבוצה ובעזרת שבעה ניצחונות ליגה, כולל 0:1 בדרבי על מילאן, הקבוצה ברחה מהתחתית ואף התקרבה לצמרת.

אלא שאז באה נפילת מתח נוספת ואינטר לא ניצחה תשעה משחקים ברציפות, כשהיא גם מודחת מליגת האלופות על ידי מארסיי ונופלת אל המקום השמיני בליגה, מרחק עשר נקודות מהמקום שמוליך לליגת האלופות בעונה הבאה, כשנותרו תשעה משחקים לעונה.

ומי ייכנס לנעליו של המאמן הסימפתי? ובכן, באיטליה טוענים כי אחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא לא אחר מאנדרה וילאש בואש, בעצמו פוטר מקבוצת הפאר של צ'לסי לפני מספר שבועות. גם שמותיהם של מאמן נאפולי וולטר מצארי ומאמן אודינזה פרנצ'סקו גוידולין הוזכרו, אך אלה מיהרו להכחיש את השמועות.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully