וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "אין לי בעיה, לאנשים יש חוש הומור"

מאמן פרטיזן הגיב ללעג שספג מדובר ראד בלגרד: "דברים כאלה נותנים לי תמריץ". הנהלת ראד: "זלזלנו ביריבה ולמדנו לקח"

פרטיזן בלגרד ואברהם גרנט השיגו אתמול (שבת) ניצחון ליגה רביעי ברציפות, 1:4 בדרבי על ראד בלגרד. אלא שבסרביה עסקו בעיקר באירוע המוזר שקרה לפני המשחק. דובר ראד, ולדימיר סאביץ', שלח לפני המשחק מסרון משעשע לעיתונאים ובו נכתב: "נראה אם גרנט יהפוך לאגדת הכוכב האדום בלגרד כפי שהפך לאגדת מילוול?", ופוטר מתפקידו. המסרון היה חלק מאמירות מזלזלות של אנשי ראד שהצהירו כי ילחמו בשביל הכוכב האדום.

רנקו סטואיץ' מהנהלת המועדון הגיב: "זלזלנו ביריבה על ומחוץ למגרש ולמדנו לקח. לא הראינו להם את הכבוד הראוי. החלטתי לפטר את הדובר סאביץ' שעה אחרי ששמעתי על המקרה. פרטיזן ניצחה בצדק, שיחקנו גרוע ואל תתפלאו אם תראו שחקני נוער מקבלים הזדמנות במחזורים הבאים".

גרנט עצמו הגיב: "אני לא יודע מה לומר. אין לי בעיה עם זה, לאנשים יש חוש הומור. כשהיריבים שלנו מנסים לפגוע בנו בכל מיני דרכים, זה נותן לי תמריץ מיוחד. אני חושב רק על דברים חיוביים. שמעתי את הדיבורים לפני המשחק וזה לא מתפקידי להילחם נגד דברים כאלה. נתקלתי בהרבה דברים מאז שהגעתי לסרביה. זו מדינה נהדרת עם הרבה תשוקה לכדורגל".

שחקן פרטיזן סטפן באבוביץ': "הדיבורים לפני המשחק היו טפשיים. אנחנו עדיין אלופי סרביה ושולטים בליגה... במחצית הראשונה דרסנו אותם, ניצחנו בכל הקרבות והכתבנו את קצב המשחק. באנו עם הרבה מוטיבציה ויכולנו לכבוש יותר מארבעה שערים. המשחקים הבאים קריטיים להמשך העונה".

דובר ראד בלגרד פוטר לאחר שלעג לאברהם גרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully