וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון רביעי ברציפות לאברהם גרנט ופרטיזן

המאמן וקבוצתו גברו 1:4 בדרבי על ראד בלגרד, אשר הדובר שלה פוטר לאחר שלעג לגרנט. הפסד דרמטי לשפונגין ואומוניה

אברהם גרנט השיג הערב (שבת) ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם פרטיזן בלגרד, שגברה 1:4 בדרבי על ראד בלגרד. כוחות שיטור רבים אבטחו את המשחק אשר הוגדר כנפיץ, אבל על המגרש פרטיזן סגרה עניין תוך פחות מרבע שעה וטיילה לניצחון קל. בדקה השישית היה זה איבן איבנוב שירה בשמאל פנימה מקצה הרחבה, ושבע דקות לאחר מכן לאמין דיארה הקדים את השוער ונעץ את השני. סטפן באבוביץ' הפציץ מהאוויר את השלישי בדקה ה-33, מבצע אישי של פיליפ מלבאשיץ' צימק בדקה ה-36 עבור ראד, אך המילה האחרונה במחצית הייתה של דיארה שהשלים צמד בדקה ה-42. הפער בפסגה צמח זמנית לתשע נקודות.

אגב, יום לפני המשחק ארעה תקרית דיפלומטית בין המועדונים בכיכובו של גרנט, אשר הביאה לפיטוריו של דובר ראד. הדובר ולדימיר סאביץ' שלח לפני המשחק מסרון משעשע לעיתונאים ובו נכתב: "נראה אם גרנט יהפוך לאגדת הכוכב האדום בלגרד כפי שהפך לאגדת מילוול?". ניסיון ההתבדחות של סאביץ עלה לו במשרתו, למרות שאנשי פרטיזן לא הביעו את מחאתם. כזכור, אוהדי מילוול הטיסו שלט מעל ה-DW סטדיום ובו נכתב "גרנט אגדת מילוול", לאחר שהמאמן הישראלי הפסיד 3:2 לוויגאן וירד ליגה עם היריבה המושבעת ווסטהאם.

* הפלייאוף העליון בקפריסין נפתח עם ניצחון דרמטי של אפואל ניקוסיה 1:2 בדרבי על אומוניה. יובל שפונגין פתח בהרכבה של אומוניה ושיחק 90 דקות, בניגוד לדדי בן דיין שלא שותף. הלדר סוסה העלה את אפואל ליתרון בדקה ה-45, אבל דימיטריס כריסטופי איזן בדקה ה-56, לפני שגוסטבו מנדוקה קבע ניצחון יקר בתוך תוספת הזמן. אנורתוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי, סיימה ב-1:1 מול א.א.ל לימסול. דויד קבירקבליה כבש בדקה הראשונה לזכות אנורתוזיס, אבל דדה השווה בדקה ה-18. הפער של אנורתוזיס מהפסגה נותר שמונה נקודות.

* טל בן חיים שיחק 90 דקות בתבוסה הביתית של פורטסמות 5:1 לברנלי. פומפי במקום הלפני אחרון ובמרחק חמש נקודות מחוף מבטחים. דקל קינן לא היה בסגל של בריסטול סיטי, שסיימה ב-1:1 מול דרבי קאונטי. גם גיא אסולין הפצוע לא נכלל בסגל של ברייטון, שנפרדה ב-1:1 ממידלסברו.

* בבלגיה, רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכבה של סטנדרד ליאז', שהובסה 3:0 בידי גנט בפתיחת הפלייאוף העליון. מכלן ללא לירוי צעירי הובסה 3:0 על ידי סרקל ברוז'. בירסחוט של דור מלול ורועי דיין הפסידה 2:0 למונס. מלול שיחק 75 דקות, דיין נכנס כמחליף ושותף 28 דקות. בפלייאוף התחתון, שלומי ארבייטמן לא שותף בניצחון 2:3 של ווסטרלו על סינט טרוידן, וקבוצתו עשתה צעד חשוב לקראת ההישארות.

* לירן כהן פתח בהרכב פודבסקידז'ה ושיחק 45 דקות בהפסד הביתי 1:0 ללודז'. ליעד אלמליח לא נכלל בסגל.

* דני בונדר ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של וולגה 0:2 על רוסטוב. הניצחון הקפיץ את וולגה למקום ה-13, אך גם משם היא תגיע למשחקי המבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully