וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר ורד: "שמחים על הניצחון, מרגישים פספוס על העונה"

גם עומר ורד נהנה מה-2:5 של מכבי ת"א על סכנין, מונאס דאבור חגג צמד בדרבי הפרטי שלו: "מקדיש את הניצחון למשפחה שלי"

הרבה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שאוהדי מכבי תל אביב כל כך נהנו מהקבוצה שלהם. מאז ה-18 באוגוסט בשנה שעברה, כשמכבי הביסה את פנאתינייקוס בשלב הפלייאוף של הליגה האירופאית, לא זכו אוהדי הקבוצה לצפות בתצוגת כדורגל מרשימה כל כך, כפי שהציגה אמש (שבת) הקבוצה כשפירקה 2:5 את בני סכנין בבלומפילד.

השחקנים של ניר לוין הצליחו לכבוש את כל חמשת השערים בבליץ מוחץ תוך 16 דקות בלבד, החל משערו של ברק יצחקי בדקה ה-29 ועד השער של אלירן עטר, שכבש את הריבאונד לאחר שהחמיץ פנדל בדקה ה-45. שני השערים שכבשה סכנין במחצית השנייה לא קלקלו את החגיגה, והמשחק הזה רק העצים את האכזבה הגדולה שיש ממכבי תל אביב, שלא הצליחה במרבית משחקי העונה להציג את הפוטנציאל שיש בסגל שלה.

הצהובים העפילו למקום החמישי עם 48 נקודות והם מרוחקים מרחק של שתי נקודות בלבד מהיריבה העירונית הפועל תל אביב, שנמצאת במקום השני עם 50 נקודות. כעת יחזיקו אנשי מכבי אצבעות לעירוני קרית שמונה, כדי שזו תנצח מחר את האדומים ובכך יישאר הפער של הצהובים מהמקום השני על כנו.

שחקנים רבים, בעיקר בחלק הקדמי, קיבלו מחמאות רבות על משחקם, ביניהם דור מיכה, ברק יצחקי, אלירן עטר ומואנס דאבור. השוער גיא חיימוב הוחלף במחצית המשחק בשל מתיחה בשרירי הגב, ושוער המשנה ברק לוי, שהתגייס לצה"ל ביום רביעי, עמד בין הקורות במחצית השנייה.

"צריך לדעת ב-16 דקות לעשות את מה שעשינו", אמר בסיום המאמן ניר לוין. "החוכמה במשחקים כאלה היא לנצל את המומנטום ולהבקיע, כי כבר היו לנו העונה משחקים שבהם הגענו ליותר מצבים ולא כבשנו אפילו פעם אחת. הגולים הגיעו ממשחק קבוצתי, גולים של מהלכים שוטפים, זה היה מרשים ומשכנע. חבל שבמחצית השנייה הורדנו הילוך, אבל זה די טבעי. לכן לא כבשנו במחצית השנייה, כי התייחסנו אחרת. מצד שני לא היינו מספיק ערניים לשמור על שער נקי וחטפנו פעמיים". לוין צפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזהו במועדון, כאשר בעונה הבאה הוא צפוי לחזור לעבוד במשרה מלאה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. "אם היו אומרים לי 2:5 לפני המשחק, הייתי קונה", סיכם לוין.

עומר ורד: "מאוד חשוב לנו להבטיח את הכרטיס לאירופה"

"אנחנו שמחים על הניצחון, אבל בלי קשר למשחק אני חושב שפספסנו העונה כי יש פה סגל שחקנים מאוד איכותי ויש תחושה של פספוס", אמר המגן עומר ורד. "יש צוות ניהולי ומקצועי שחושב על העונה הבאה והוא יודע את הפתרונות. אני בטוח שהשחקנים האלה יביאו הרבה גאווה לאוהדים", הוסיף המגן.
"אני חושב שהמבחן שלנו הוא לאו דווקא בחלק הזה של העונה כשברקע יש קולות של מנהל ספורטיבי חדש וכל העניינים האלה, אנחנו כל העונה נמצאים במבחן. במועדון כמו מכבי תל אביב אתה לא יכול להרשות לעצמך להוריד רגל מהגז. נכון שיש דיבורים מסביב אבל אנחנו מנסים להתנתק כמה שיותר מזה".

על המטרה העיקרית שעוד נותרה העונה הוסיף ורד ואמר: "מאוד חשוב לנו להבטיח את הכרטיס לאירופה. אם לא נזכה בכרטיס לאירופה זה יחשב ככישלון. אם מסתכלים על סגל השחקנים שיש פה, אין סיבה שלא נמשיך ביכולת הזאת כמו שהצגנו היום ונזכה בכרטיס לאירופה".

ורד, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב לטובת קלמי סבן, שב אמש לפתוח: "מאוד כיף לחזור ככה. הייתה תקופה שלא שיחקתי גם בגלל פציעה הייתה לי הופעה טובה אתמול אבל זה לא מבטיח לי כלום. אני צריך להמשיך לעבוד קשה כדי לקבל את הקרדיט גם במשחק הבא. אני שמח יותר שכל הקבוצה נתנה משחק מצוין והופעה טובה מאוד בייחוד במחצית הראשונה. אי אפשר לשמוח יותר מדי, אנחנו צריכים להסתכל קדימה למשחק הבא".

"יש עוד על מה להילחם"

המאמן התייחס לכושר הטוב שהפגינו החלוצים ואמר: "הפעם הכל התחבר לנו במחצית הראשונה, אפשר לייחס את זה להרבה דברים. שחקנים הגיעו מחויבים ופרגנו אחד לשני. החלוצים כבשו, גם יצחקי, גם עטר וגם דאבור, אחרי שהם לא כבשו כבר מספר משחקים, ולכן אנחנו בסך הכל מאוד מרוצים".

לוין יודע שהעונה עדין לא הסתיימה ושיש עוד מטרות להשיג בחמשת המחזורים האחרונים: "מהרגע שהבטחנו את מקומנו בפלייאוף העליון, המטרה היא אירופה והמטרה הזו לא השתנתה. אנחנו לא שוכחים את המחצית השנייה בנתניה ואת החצי השני בדרבי, כך שיש לנו גם על מה לעבוד. אנחנו עדיין רחוקים מהמטרה וצריכים לקחת נקודות, אבל אתמול סוף סוף שיחקנו כדורגל,. התפוצצנו עם 16 דקות מדהימות. אחרי שלא כבשנו הרבה היה חשוב לכבוש חמישייה. ראינו לא מעט דברים טובים. עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. אני לא יודע אם זאת התעוררות, המשחק הזה היה חשוב ועברנו אותם בטבלה".

"אני אוהב לכבוש מול כל קבוצה", אמר כובש הצמד מואנס דאבור, שעבורו כתושב נצרת המשחק מול סכנין היה דרבי לכל דבר. "היה לנו משחק טוב ואני שמח שכבשתי פעמיים. אני רוצה להקדיש את הניצחון למשפחה שלי שהגיעה למשחק ולחתונה של בת דודה שלי. אנחנו צריכים להסתכל קדימה ממשחק למשחק ולנסות לנצח בכל שבוע. אנחנו מנסים לשחק את הכדורגל הזה, ולפעמים זה מצליח ולפעמים לא. אנחנו צריכים להמשיך ככה כל משחק".

לאחר הפרסומים במהלך סוף השבוע על כך שהקשר הבוסני המושעה, האריס מדוניאנין, החל להתאמן במדי אלקמאר ההולנדית, הוציא אמש המועדון הודעה רשמית ובה נאמר שמכבי תל אביב סיכמה עם הקבוצה ההולנדית שמדוניאנין יתאמן באלקמאר עד לסיום העונה ואז ישוב לקרית שלום. כבר עתה ברור כי מדוניאנין לא ימשיך בקבוצה, למרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה.

מכבי תל אביב הביסה 2:5 את בני סכנין

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully