וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 2:5 את בני סכנין

מערכת וואלה! ספורט

31.3.2012 / 21:23

16 דקות הספיקו לצהובים להתפוצץ ולטפס זמנית למקום החמישי. יצחקי (29), דאבור (35, 43), ייני (40) ועטר (45) חגגו, דמאו וראדי צימקו

הרבה זמן מחכים אוהדי מכבי תל אביב לתצוגת כדורגל אמיתית מהשחקנים שלהם. לצד הדרבי הקודם שבו חגגו הצהובים, הם יכולים לסמן עוד נקודת ציון חיובית בעונה העגומה הזו שעוברת עליהם, אחרי שמכבי תל אביב הביסה הערב (שבת) 2:5 את בני סכנין ומטפסת זמנית למקום החמישי בטבלה, מקום שבו היא כבר בהחלט יכולה להרשות לעצמה לפנטז על מקום באירופה בעונה הבאה.

חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר חוגג שער. ברני ארדוב
מתי האוהדים ראו הצגה כזו? אלירן עטר/ברני ארדוב

המחזור הקודם השאיר את הצהובים מעט עגומים בעקבות העובדה שמכבי תל אביב נשרה למקום השמיני בפלייאוף העליון, אבל נראה ש-16 דקות בלבד הספיקו לשחקנים של ניר לוין לפרק את סכנין, שפשוט לא הופיעה למשחק בבלומפילד. ברק יצחקי נתן את האיתות הראשון במשחק עם שער במהלך קבוצתי נפלא בדקה ה-29, ותרגם את השליטה של הצהובים על המגרש כדי לכבוש.

אלא שבניגוד לפעמים קודמות, הפעם מכבי תל אביב לא הורידה את הרגל מהגז. מואנס דאבור הסיט כדור שבעט משה לוגסי בדקה ה-35 וכבש את השני במשחק. רק חמש דקות חלפו, ושרן ייני הצטרף לחגיגה בצהוב אחרי שנגח פנימה כדור חופשי שנהדף על ידי מוחמד קנדיל. דאבור היה חתום על השני אחרי בישול נהדר של אלירן עטר בדקה ה-43 ועטר עצמו חתם את החמישייה של הצהובים במחצית הראשונה עם ריבאונד לפנדל שהוא עצמו החטיא.

במחצית השנייה, ג'ואל דמאו (59) ומהראן ראדי (90) הצליחו רק לצמק, ובהחלט לא להמתיק גלולה מרה במיוחד מבחינתה של סכנין. בעוד שבועיים מכבי תל אביב תתייצב למבחן חשוב נוסף מול מ.ס. אשדוד באיצטדיון הי"א, אז כולנו נדע אם מדובר בהברקה חד פעמית או בהתעוררות מאוחרת שיכולה לבשר משהו לגבי עתידה של הקבוצה.

מהלך המשחק

דקה 7 - ההזדמנות הראשונה של הצהובים הגיעה כשדור מיכה השאיר באגף השמאלי כדור לאלירן עטר, והחלוץ התקדם מעט וסיים עם בעיטה לא מדויקת החוצה.

דקה 14 - גם סכנין איימה על השער, כאשר עודד אלקיים השאיר כדור למהראן ראדי, שברגל שמאל שלח כדור אדיר לא מדויק החוצה.

דקה 18 - מיכה הגביה כדור טוב מצד שמאל, שהגיע אל מואנס דאבור, אבל הקשר לא הצליח למקם טוב את הרגל, ובעט חלש לידיים של מוחמד קנדיל.

דקה 29 - הכנסת כדור נהדרת של מיכה לאלברמן, נמשכה עם בעיטה מהירה של הקשר, אבל מוחמד קנדיל הצליח להדוף נפלא. ההתקפה נמשכה והכדור הגיע ליצחקי, שנותר לבד והבקיע מצוין מקרוב. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 33 - הצהובים המשיכו לנסות, ומשה לוגסי, בפעולה החיובית הראשונה שלו במשחק, בעט כדור חזק מרחוק, אבל הוא חלף ליד הקורה.

דקה 35 - גול! לוגסי המשיך עם הנסיונות שלו מרחוק, כשהפעם הכדור שלו פגע במואנס דאבור וחדר פנימה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 40 - גול! בעיטה חופשית של אלירן עטר מ-18 מטר הובילה להדיפה אדירה של קנדיל, אבל שרן ייני עט על הריבאונד והמשיך פנימה עם הראש. 0:3 למכבי תל אביב.

דקה 43 - גול! פריצה נהדרת של עומר ורד באגף הימני מצאה את עטר, שחדר לרחבה, יכול היה לבעוט לשער אבל העדיף להשאיר לדאבור, שהבקיע מקרוב את הרביעי. 0:4 למכבי תל אביב.

דקה 45 - גול! עלא אבו סלאח הכשיל ברחבה את אלירן עטר, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. עטר עצמו לקח את הבעיטה, בעט לפינה הימנית וקנדיל הדף, אבל עטר המשיך את הריבאונד פנימה. 0:5 למכבי תל אביב.

דקה 46 - גיא חיימוב שנפגע בגבו במהלך המחצית הראשונה הוחלף בפתיחת המחצית השנייה על ידי החייל הטרי ברק לוי.

דקה 59 - גול! סכנין ניסתה להוכיח שהיא מסוגלת לייצר גם כדורגל, כאשר ראדי הגביה מצוין לג'ואל דמאו, שהגיע מול ברק לוי ונגח מקרוב פנימה. 1:5 למכבי תל אביב.

דקה 63 - יצחקי הכניס כדור גדול לאלברמן, שנותר באחד על אחד מול קנדיל, אך שוער סכנין יצא מצוין ועצר את הניסיון של הצהובים.

דקה 90 - גול! מהראן ראדי במבצע אישי ניצל ריפיון בהגנה הצהובה כדי לסבסב ולסיים עם בעיטה חדה לפינה הימנית, 2:5 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב (ברק לוי 46), עומר ורד (קלמי סבן 65), ניבאלדו, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, דור מיכה, ברק יצחקי (רוברטו קולאוטי 75), מואנס דאבור, אלירן עטר.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, באסם גנאים, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה (אחמד קאסום 74), מהראן ראדי, חאמד גנאים, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

לדף המשחק

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully