וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קנזס וקנטאקי עלו לגמר

הג'ייהוקס חזרו מפיגור ל-62:64 דרמטי על אוהיו סטייט, הווילדקאטס גברו 61:69 על השכנה מלואיוויל. הגמר: בין ב' ל-ג'

שתי קבוצות בלבד נותרו הלילה (בין שבת לראשון) במירוץ אחרי אליפות המכללות אחרי שני חצאי הגמר בפיינל פור שנערך בסופרדום של ניו אורלינס. קנטאקי תפסה את הכרטיס הראשון לגמר עם 61:69 על לואיוויל, ולאחר מכן הצטרפה אליה קנזס שהרשימה עם חזרה מפיגור בדרך ל-62:64 על אוהיו סטייט.

ארבע שנים אחרי שג'ון קאליפרי הפסיד בגמר דרמטי במיוחד עם ממפיס ודרק רוז לקנזס של ביל סלף ומריו צ'אלמרס, יקבל קואץ' קאל הזדמנות לנקמה בג'ייהוקס בגמר שייערך בלילה שבין שני לשלישי (3:23 שעון ישראל).

קנזס (2) - אוהיו סטייט (2) 62:64

הג'ייהוקס כבר הוספדו מספיק פעמים העונה כדי לדעת שגם בפיגור של 13 נקודות המצב לא אבוד, וטיישון טיילור ותומאס רובינסון אכן דאגו לעוד קאמבק מרשים ששלח את קנזס למעמד השיא של הריקוד הגדול. הקבוצה של ביל סלף רדפה אחרי הבאקאייז הנחושים לאורך כל המשחק, והצליחה סוף סוף למחוק את כל הפיגור שלוש דקות לסיום.

בשניות האחרונות קלע טיילור שתי זריקות עונשין שקבעו 61:64, והג'ייהוקס ביצעו עבירה מהירה על ארון קראפט שקלע את הראשונה והחטיא את השנייה בכוונה אך נכנס מהר מדי לאיזור הצבע בניסיון לקלוט את הריבאונד, וקנזס קיבלה את הכדור ואת הזכות לחגוג. רובינסון סיים עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים למנצחים, וויליאם ביופורד קלע 19 למפסידים, שקיבלו רק 13 נקודות (5 מ-19 מהשדה) מג'רד סאלינג'ר.

קנטאקי (1) - לואיוויל (4) 61:69

המדורגת ראשונה היחידה ששרדה את כל הטורניר הכי משוגע בעולם הספורט עשתה זאת בזכות עוד הצגה אדירה של אנתוני דייויס, שהוכתר אתמול לשחקן השנה במכללות, והסביר מדוע עם 18 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 חסימות שהחזירו את הווילדקאטס לגמר לראשונה מאז 1998. שנה אחרי שהגיע לפיינל פור אך איבד את כל כוכביו ל-NBA, יקבל קאליפרי הזדמנות נוספת לזכות באליפות ראשונה בקריירה.

יריבו ריק פיטינו לא היה רחוק מלהמשיך את הריצה המפתיעה של הקארדינלס כל הדרך לגמר, אחרי שהאדומים מחקו פיגור של 13 נקודות ואיזנו ל-49:49 תשע דקות לסיום, אבל מייקל קיד-גילכריסט קלע שני סלים רצופים והחזיר את המומנטום לקנטאקי, שעם 57.1% אחוזים מהשדה הייתה בלתי עצירה לעומת ה-34.8% של שכנתה, אותה הוביל פייטון סיבה עם 11 נקודות.

כך התגבר תומאס רובינסון על טרגדיה משפחתית איומה

וכך צמח אנתוני דייויס למפלצת כדורסל מסוג חדש

כדורסל מכללות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully