וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי מגיעה לבקעה, המשחק מול אשקלון נדחה

30.3.2012 / 18:30

הצהובים יקיימו את משחק ההשלמה מול הבקעה (ש', 20:30, 5+ לייב) וזכו מהמנהלת למנוחה לקראת משחק 5 נגד פנאתינייקוס

הסיבוב השני בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שבת) במשחק דחוי מהמחזור ה-21 בו תארח מ.כ. הבקעה את מכבי תל אביב בגני תקווה (20:30, שידור ישיר ב-5+ לייב). הקבוצה של אבי אשכנזי, שתנוח במחזור הראשון של הבית התחתון לפי תכנון מנהלת הליגה, יודעת שניצחון סנסציוני יסדר לה את המקום השמיני לפני תחילת המשחקים הנועלים של העונה, וינסו להדהים. הצהובים ינסו להעביר את שני המשחקים הקרובים עד פנאתינייקוס בלי פציעות ובמינימום מאמץ.

היסטוריה ומספרים:

- במפגש בין הקבוצות בסיבוב הראשון ניצחה מכבי תל אביב ביד אליהו 79:89.

- מ.כ. הבקעה, גם בגלגולה הקודם כגבעת שמואל, מעולם לא ניצחה את מכבי תל אביב. המאזן בין הקבוצות עומד על 0:25 לטובת הצהובים.

- גיא פניני וליאור אליהו ממוקמים קרוב אחד לשני בטבלת קלעי כל הזמנים. פניני מדורג 139, ואליהו 142. הפער ביניהם עומד רק על 17 נקודות.

הכנות ושאר ירקות:

מ.כ. הבקעה:

למרות שאיבדו בהפסד למכבי אשדוד את הסיכוי להיכנס לבית העליון, במ.כ הבקעה עדיין לא ויתרו על העונה ויעשו הכל כדי להגיע לרבע גמר הפלייאוף. במועדון צירפו את טרוי גילנווטר שהצטרף לסגל כבר בשבוע שעבר, אך לא הספיק לקבל את האישור לשחק מול הפועל ירושלים ויערוך מול מכבי תל אביב את הופעת הבכורה. לפני המשחק תערוך הבקעה טקס הוקרה לקבוצת הילדות של המועדון שזכתה בגביע המדינה ולקבוצת הנשים שהעפילה לחצי גמר פלייאוף ליגת העל.

"תמיד מיוחד לשחק נגד מכבי תל אביב", אמר היום המאמן אבי אשכנזי. "זה אתגר אדיר וצפויה חגיגה לכל תושבי האזור. אני מקווה מאוד שנהיה במיטבנו. אני יודע שעל מכבי יש עומס משחקים גדול, אבל היא קבוצה מקצוענית מספיק כדי לנהל את העניינים שלה ואנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. אנחנו אמנם בתקופה לא טובה, אבל דווקא משחק נגד מכבי תל אביב יוכל אולי לעזור לנו כי אין עלינו לחץ ונוכל רק להרוויח ממנו".

מכבי תל אביב:

אלופת המדינה ומחזיקת הגביע חלמה להגיע למשחק מול הבקעה עם כרטיס מובטח לחצי גמר הפיינל פור, אך לפנאתינייקוס היו תכניות אחרות והיא ניצחה 69:78. במכבי היו מעדיפים להתרכז אך ורק במשחק מול היוונים, אך נאלצים לשחק גם בליגה. לשמחתם, מנהלת הליגה נעתרה לבקשתם ודחתה את המשחק שאמור היה להיערך מול עירוני אשקלון ביום ראשון, ל-19.4, כך שלאחר שיפגשו את הבקעה, שחקניו של דיוויד בלאט יזכו למנוחה עד למשחק ביוון ביום חמישי.

שחקן מפתח:

פול דילייני. האמת שאין מצב טוב יותר מזה שמקבלת מ.כ הבקעה את מכבי תל אביב. הצהובים מגיעים למשחק במצב רוח לא מרומם אחרי שהפסידו את המשחק הרביעי בסדרת ההצלבה ביד אליהו, והראש שלהם בכלל לא במשחק מחר. דילייני הוא מסוג השחקנים שיכול לבוא מול מכבי תל אביב ולהתפוצץ. אם מכבי תל אביב לא תגיע עם האנרגיות הנכונות, דילייני יכול להוביל את הבקעה לניצחון היסטורי ראשון מול האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully