וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "עדיין אפשר לתקן את המצב"

29.3.2012 / 10:58

לקראת המשחק מול בני סכנין, מאמן מכבי ת"א אופטימי לגבי תפנית העונה. פונצ'ץ נטש את האימון, אימון מלא לפאביצ'ביץ'

מכבי תל אביב כבר מתחילה להפנים שאם היא לא תתעורר בקרוב, היא תמצא את עצמה מחוץ לאירופה בעונה הבאה. אחרי ה-0:0 המשמים בדרבי התל אביבי, יפגשו הצהובים בבלומפילד את בני סכנין, כשנכון לעכשיו הם רחוקים חמש נקודות בלבד מהמקום השני, בו נמצאת הפועל תל אביב.

"אני מקווה שהמשחק מול סכנין יהיה המשך של המחצית הראשונה נגד הפועל תל אביב, לא בהיבט של כיבוש השערים אלא ביכולת", הבהיר ניר לוין, מאמן מכבי תל אביב, בשיחה עם העיתונאים. "מול סכנין יהיה משחק שונה. זה שונה מהדרבי, בייחוד לאור העובדה שהמשחק לא היה מול קהל. יש לנו מה להשתפר, ואני מקווה שנעשה את זה במשחק בשבת".

לגבי העובדה שמכבי תל אביב תפגוש את כל הקבוצות שנלחמות באירופה עד סוף הפלייאוף, אמר המאמן: "זה נכון שזה המאני טיים של העונה. זה הופך כל משחק לחשוב. מהמקום השני עד המקום השמיני המצב צמוד מאוד ובשני משחקים טובים אתה קופץ למעלה, או להיפך: במקרה של שני משחקים לא טובים, זה נותן משקל וכובד לכל משחק ולכל מהלך. לכך אנחנו מתכוננים".

על העובדה שמרבית משחקי הפלייאוף של הצהובים יתקיימו בבלומפילד, הוסיף המאמן: "ברור שעדיף לשחק בבית מאשר בחוץ, אבל יותר חשובה היכולת. פחות משמעותי העניין של בית-חוץ. אם נשפר את מה שאנחנו צריכים, אז נושא בית-חוץ יהיה פחות משמעותי".

פונצ'ץ נטש את האימון, אימון מלא לפאביצ'ביץ'

לפני האימון נערכה אסיפת וידאו שבה צפו השחקנים במחצית השנייה הלא טובה של הדרבי. לוין נשאל על הפרמטרים שאותם הקבוצה צריכה לשפר, והשיב: "נצטרך לעשות יותר תנועה, הנעת כדור יותר תכליתית, לשחק יותר לעומק ולשער, לעשות יותר מהלכי התקפה שלא ראינו מהם מספיק במחצית השנייה בדרבי. במחצית הראשונה של המשחק היו כמה מהלכי התקפה טובים, אבל לא היינו מספיק תכליתיים מול השער. השתדלנו לעבוד על הדברים האלה במהלך השבוע, ואני מקווה שיהיו תוצאות בשבת".

לוין גם התייחס לעובדה שמשחקה של הקבוצה בשבת לא ישודר, לראשונה מזה זמן רב, ואמר: "זה לא פוגע באגו. אני מסתכל על הטבלה ורואה שאנחנו נמצאים במקום השמיני, אז אנחנו מקבלים את זה ונעשה מאמצים גדולים שישדרו אותנו במשחקים הבאים בערוצים הגדולים". המאמן נשאל אם הקבוצה נמצאת במקומה הריאלי, והוסיף: "אתם מושכים אותי בכוח שהטבלה לא משקרת? אני משתדל להיות לא קלישאתי אז אני לא אגיד את זה, אבל העובדה שאנחנו מדורגים במקום השמיני צריכה לגרום לכך שנצטרך לעשות דברים כדי להיראות טוב יותר, להשיג תוצאות טובות יותר ולהיות למעלה. זה עדיין בהישג ידינו, אנחנו יכולים לתקן את המצב הזה ואני מקווה שזה מה שיקרה".

מהאימון שנערך היום נעדרו רחמים צ'קול הפצוע והשוער ברק לוי שהתגייס היום לצה"ל. לוי צפוי להיעדר בשבועות הקרובים, אך ייתכן שישוב לביתו במהלך סוף השבוע וייכלל בסגל למשחק בשבת. במידה והוא ייעדר, יוסי גינזבורג הצעיר ישמש כשוער שני לגיא חיימוב. רוברטו פונצ'ץ נטש את האימון בעקבות מתיחה בשריר הארבע ראשי. סאבו פאביצ'ביץ' ערך אימון מלא וצפוי לפתוח עם ניבאלדו בהגנה. באימון התארחו תלמידי כיתות א'-ה' של פרויקט המכבים ליישובי עוטף עזה במועצה האזורית שער הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully