וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונאס קזלאוסקאס: "לא ראיתי קבוצה, רק אינדיבידואלים"

מאמן צסק"א מוסקבה לא היה מרוצה אחרי ההפסד לבילבאו. סנטר הבאסקים מברוידיס: "נוכל לנצח גם את המשחק הבא"

מכבי תל אביב תנסה הערב (חמישי) להשלים את המלאכה מול פנאתינייקוס ולהעפיל לפיינל פור. אם אכן תעשה זאת, היריבה של שם תקבע בסדרה בין צסק"א מוסקבה לבילבאו הספרדית. הסדרה הזאת, שנפתחה בשני ניצחונות של הרוסים האימתניים, בהפרש כולל של 46 נקודות, קיבלה תפנית מעניינת אמש, כשהבאסקים התפוצצו בדרך ל-81:94 ביתי וצימקו את הסדרה ל-1:2, כשהמשחק הרביעי ייערך מחר.

מאמן בילבאו פוטיוס קציקאריס נשמע נרגש מהניצחון הגדול, על הקבוצה שהפסידה רק פעם אחת העונה ביורוליג לפני המשחק הזה: "היינו צריכים לעבוד על הקטע הפסיכולוגי מול השחקנים אחרי שני ההפסדים הקודמים. הקבוצה הייתה כל כך חכמה בהגנה ועשתה מהלכי התקפה גדולים. היינו אגרסיביים בריבאונד ואיבדנו מעט כדורים וזה היה המפתח לניצחון, כמו גם השמירה על מילוש תאודוסיץ'. בלעדיו הם פחות מסוכנים. הקהל שלנו היה מדהים". הסנטר דימיטריוס מברוידיס הוסיף: "היינו מרוכזים כל המשחק ובחרנו את הזריקות הנכונות. אם נשחק שוב ברמה הזו, נוכל לנצח גם את המשחק הבא".

בצד המפסיד, ניסו להבין מה קרה להם: "אני רוצה לברך את בילבאו על הניצחון", אמר יונאס קזלאוסקאס, מאמן צסק"א, "לא ראיתי את הקבוצה שלי על המגרש, רק אוסף אינדיבידואלים. היינו גרועים בהגנה". הכוכב הגדול של הרוסים אנדריי קירילנקו הוסיף: "אנחנו קבוצה טובה וצריך לחשוב כבר על המשחק הבא ולשחק חזק יותר".

סדרה מרתקת נוספת מתפתחת בין אולימפיאקוס לסיינה. אחרי שכל קבוצה ניצחה משחק אחד באיטליה, אמש היוונים שלטו בעניינים באולמם הביתי והביסו את אלופת איטליה 55:75 בדרך ל-1:2 בסדרה. מאמן אולימפיאקוס דושאן איבקוביץ' אמר: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו בסדרה. אני מאוד מרוצה מההגנה והשליטה בקצב המשחק". המאמן המפסיד סימונה פיאנג'יאני אמר: "לא שיחקנו כמו שהיינו צריכים, היו לנו בעיות בהתקפה והפסקנו לשחק כשהם ברחו לנו. אנחנו בכושר לא טוב והם כן, אבל יש לנו עוד הזדמנות אחת".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully