וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בילבאו צימקה ל-2:1 בסדרה מול צסק"א

הבאסקים ניצחו בבית 81:94 וינסו להשיג ניצחון נוסף ביום שישי. מהפך בסדרה בין סיינה לאולימפיאקוס, שעלתה ליתרון 1:2

סדרות רבע הגמר ביורוליג רק הולכות ומתחממות והערב (רביעי) צסק"א מוסקבה גילתה שהקרב שלה מול בילבאו יהיה ארוך יותר ממה שצפו שם, אחרי שהבאסקים ניצחו את הרוסים בביתם 81:94 וצימקו ל-2:1 בסדרה. במשחק נוסף עלתה אולימפיאקוס ליתרון 1:2 בסדרה שלה נגד סיינה, אחרי שהביסה אותה בביתה 55:75, וביום שישי הקרוב היא תוכל לסגור עניין ולהבטיח את מקומה בפיינל פור.

בילבאו - צסק"א מוסקבה 81:94

הקבוצה הבאסקית הצליחה להתאושש משתי התבוסות שהנחילה לה האימפריה הרוסית בשבוע שעבר ושמרה את הסדרה הזו בחיים. צסק"א עדיין תוכל לסגור עניין אם תנצח בבילבאו ביום שישי, וגם אם לא - ההכרעה תעבור לרוסיה.

דווקא הפתיחה של הרוסים נראתה מבטיחה עם יתרון 3:9 בדקות הראשונות, אבל אז הגיעה ההתעוררות של הבאסקים, שסיימו את הרבע הראשון ביתרון 24:25. ברבע השני הם כבר היו הדומיננטיים על המגרש, כשמרקו באניץ' וקוסטאס ואסילאידיס הובילו אותם ליתרון 36:44, בדרך להובלה בשבע נקודות הפרש בהפסקה.

שתי דקות בתוך הרבע השלישי, ארון ג'קסון ואלכס מומברו הובילו את בילבאו ליתרון דו ספרתי, ובשלב הזה כבר היה מובן שזה לא היום של צסק"א מוסקבה, שאיבדה במשחק הזה 16 כדורים לעומת חטיפה אחת בלבד. בהמשך דיור פישר קבע יתרון של 13 נקודות ולקראת סיום הרבע היה זה באניץ', המצטיין במשחק, שהעלה את היתרון ל-14 הפרש ואותת שהרבע האחרון במשחק יהיה לפרוטוקול בלבד. ואכן, הבאסקים שמרו על קור רוח מול הקבוצה הכל כך מנוסה, ואפילו הגדילו עוד יותר את ההובלה שלהם בשלב מסויים, לפני שהמשחק הסתיים ב-81:94 לטובתם.

ואסיליאדיס הוביל את קלעי בילבאו עם 20 נקודות (4 מ-8 לשלוש), באניץ' הוסיף 18 וארון ג'קסון סיים עם 13 נקודות ו-8 אסיסטים. ננאד קרסטיץ' הוביל את קלעי צסק"א עם 22 נקודות (9 מ-9 ל-2) אבל גם איבד 5 כדורים. אנדריי קירילנקו הוסיף 16 ואלכסיי שבד סיים עם 15.

אולימפיאקוס - סיינה 55:75

אחרי שגנבה ניצחון 75:82 במשחק הראשון שהתקיים בסיינה, אולימפיאקוס קצרה את הפירות במשחק הבית הראשון שלה בסדרה, מה שאומר שהיא תוכל להשלים ניצחון בהתמודדות הזאת במשחק ביתי נוסף ביום שישי.

דווקא הפתיחה במשחק הייתה שייכת לאיטלקים, שעלו ליתרון 3:10 בזכות בו מקאלב ושון סטונרוק. היוונים התאפסו לעצמם והצליחו להשוות מהר, כשלקראת סיום הרבע הראשון גאורגיוס פרינטזיס העלה אותם ליתרון 12:14. הרבע השני היה שייך לאולימפיאקוס ולקוסטאס סלוקאס, שכמה מהלכים חיובים שלו הובילו את האדומים ליתרון משמעותי והעלו אותם ל-21:32 בהפסקה.

סיינה לא ממש הופיעה לפתיחת המחצית השניה, ומנצאריס ניצל את זה כדי להוביל את אולימפיאקוס לריצת 0:8 ויתרון 21:40, שבעקבותיו כבר הבינו בסיינה שלפחות בערב הזה, בלתי אפשרי לגנוב ניצחון ב"היכל השלום והאחווה". ברבע הרביעי שהיה לפרוטוקול, היתרון של היוונים רק גדל.

קייל היינס הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים, קוסטאס סלוקאס קלע 11 ואייסי לואו סיים עם 10 ו-6 אסיסטים. בו מקאלב הוביל את סיינה עם 15 נקודות, דייויד אנדרסן הוסיף 12.


יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully