וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבארו: "שינינו את המחשבה במחצית השנייה, וניצחנו"

בברצלונה חגגו העפלה לפיינל פור אחרי סוויפ על קאזאן. נת'ן ג'וואי שירד מנוצח: "הם הענישו אותנו על הטעויות שביצענו"

ברצלונה היא הראשונה שהבטיחה את מקומה בפיינל פור שייערך השנה באיסטנבול. הקטאלנים השלימו אמש (שלישי) סוויפ נגד קאזאן עם 53:67 שהקפיץ אותם לארבע האחרונות, כשחואן קרלוס נבארו הצטיין עם 21 נקודות.

מאמן בארסה צ'אבי פסקוואל היה מרוצה בסיום, ואמר: "תודות למשחק הזה, נשחק בפיינל פור באיסטנבול. אני רוצה לברך את קאזאן ואת המאמן שלה ייבגני פשוטין, את השחקנים ואת הקבוצה מכיוון שהייתה להם עונה נהדרת. הם העפילו לטופ 8 באירופה ושיחקו טוב במשך כל העונה".

על המשחק עצמו אמר פסקוואל: "תחילת המשחק לא הייתה טובה מבחינתנו. אחוזי הקליעה שלנו היו רעים. במחצית הראשונה לא נכנסנו לקצב ולא הצלחנו לרוץ. הכל השתנה אחרי ההפסקה. מצאנו את המשחק שלנו ואפילו קלענו שני לייאפים קלים. הצלחנו לקלוע כמה סלים חשובים בסיום המשחק וניצחנו".

גם נבארו היה מרוצה, ואמר: "ציפינו למשחק חוץ קשה נגד קאזאן מכיוון ששיחקנו שני משחקים קשים בבית מולם. ידענו שהמשחק בקאזאן לא יהיה קל בכלל. שינינו את המחשבה שלנו במחצית השנייה והצלחנו לשחק טוב יותר מאשר במחצית הראשונה, מה שאיפשר לנו לנצח במשחק".

ניית'ן ג'וואי, שחווה עונה אירופית מוצלחת עם קאזאן, סיכם: "המשחק הביתי נגד ברצלונה היה קשה עבורנו. רצינו לנצח כדי לרצות את האוהדים שלנו, אבל לצערי לא הצלחנו בזה. לא הצלחנו להישאר מרוכזים עד הסיום. זה לא היה פשוט עבורנו לשחק מול ברצלונה, אחת הקבוצות החזקות ביותר באירופה. הרבע הרביעי לא היה מכריע מכיוון שהיריבה ניצלה את ההזדמנויות שלה והענישה אותנו על הטעויות שלנו".

ברצלונה עלתה לפיינל פור

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully