וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה עלתה לפיינל פור

הקאטלנים החזקים השלימו את העבודה ברוסיה וסגרו סוויפ על קאזאן עם 56:67 ו-0:3 חלק בסדרה. נבארו הצטיין עם 21 נק'

אמרו שהיא נחלשה השנה, שהיא לא המועמדת המובילה לזכייה בתואר, אבל הערב (שלישי) הפכה ברצלונה לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בפיינל פור של היורליג, שייערך בטורקיה. הקאטלנים השלימו 0:3 בסדרה שלהם מול קאזאן החזקה עם ניצחון 56:67, ועתה ימתינו בחצי הגמר למנצחת מהסדרה המסקרנת בין סיינה לאולימפיאקוס.

אחרי שהיו קרובים לקחת את משחק מספר 2, הרוסים הגיעו נחושים להישאר בחיים בסדרה, והיו מצויינים במחצית הראשונה. הנרי דומרקאנט עשה את העבודה בהתקפה, בעוד קאזאן הציגה הגנה נהדרת שעצרה את ברצלונה על 11 נקודות בלבד ברבע השני, ויתרון 6 במחצית. אלא שאז התחיל המטווח של האורחים מחוץ לקשת. הקאטלנים קלעו 10 מ-28 השלשות שהם הטיחו, וריצת 11:18 ברבע השלישי העבירה את היתרון לידייה.

קאזאן עוד עשתה קולות של חזרה, אבל שלשה מטורפת של הוארטס, שתיים וחצי דקות לסיום הקפיצה את היתרון של ברצלונה ל-10, ומשם כבר לא הצליחו הרוסים לחזור, והם ייאלצו להסתפק בעונה אירופית מעוררת כבוד שרשמו. חואן קרלוס נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 21 נקודות (4 מ-10 לשלוש), הוארטס הוסיף 9 וחילק 4 אסיסטים למנצחים. לקאזאן היה בעיקר את הנרי דומרקאנט עם 19, בעוד טרל ליידיי הוסיף 12.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully