וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "האחריות על העונה הרעה - על גאספריני"

נשיא אינטר התייחס לעונה הכושלת של הנראזורי ("לא מאמין שנוכל להגיע לאירופה העונה"), ואמר על פורלאן: "שיחק רע"

ההידרדרות של אינטר והפיטורים השבוע של קלאודיו ראניירי מצאו את נשיא הקבוצה מאסימו מוראטי מתוסכל מאוד. מוראטי שראה את הנראזורי נושרים למקום השמיני במרחק של עשר נקודות ממקום במוקדמות ליגת האלופות מאשים בעיקר את ג'אן פיירו גאספריני, שפוטר אי שם בחודש ספטמבר.

"אני מאוד לא מרוצה ממה שגאספריני עשה", הבהיר הנשיא בראיון לסקיי ספורט24. "האחריות על העונה הרעה קשורה בעיקר אליו". מי שהחליף את ראניירי בתפקיד הוא אנדראה סטרמאצ'יוני, מאמן קבוצת הנוער, עליו אמר מוראטי: "לסטרמאצ'יוני יש כישרון והוא טוב מאוד בהיבט הטקטי, ולכן הכל יכול לקרות. אני מקווה שהוא יוכל להוות פיתרון לעתיד. אם הוא ינצח את כל המשחקים שלו, אני אוכל להמשיך איתו".

מוראטי התייחס גם להמשך המטרות של אינטר, ואמר: "במונחים של אירופה, אני מקווה שנוכל להגיע למוקדמות מפעל אירופי, אבל אני לא מאמין שאנחנו מסוגלים וכישלון להעפיל יהיה בעיה גדולה עבורנו. ההגעה שלו (סטרמאצ'יוני) זה דבר טוב, לפחות אנחנו מתעוררים בבוקר עם אווירה חדשה סביב המועדון".

למרות המחמאות, מוראטי לא מתעלם מהשמות הרבים שעולים כמועמדים אפשריים להגיע בקיץ הקרוב: "ביילסה הוא מאמן נהדר, כמו מונטלה וזמאן, אבל אני מדבר עם לא מעט מאמנים". על האכזבה מדייגו פורלאן שהגיע תמורת חמישה מיליון יורו מאתלטיקו מדריד, הוסיף מוראטי: "פורלאן שיחק מעט מאוד, אבל שיחק רע".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully