וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריגו סאקי: "סטרמאצ'יוני מאמן מוכשר, אבל הוא לא קוסם"

מאמן העבר התייחס לחילופי המאמנים באינטר: "מקווה שזו לא החלטה שנבעה מלהט הרגע". פראוני:" מצטער בשביל ראניירי"

אינטר תצא היום (שלישי) לדרך חדשה לאחר פיטוריו של קלאודיו ראניירי, כאשר מאמן הנוער אנדראה סטרמאצ'יוני יערוך את אימון הבכורה שלו. המאמן בן ה-36 מונה אמש למחליף הזמני של ראניירי, וצפוי לשמש בתפקיד זה עד סוף העונה. סטרמאצ'יוני הוא המאמן השלישי של אינטר העונה, כשקדמו לו ראניירי וג'אן פיירו גאספריני. אנדרה וילאש בואש צפוי להגיע לאינטר בקיץ.

דוידה פראוני, שחקנה הצעיר של אינטר, התייחס לחילופי המאמנים ואמר: "אני מצטער מאוד בשביל ראניירי, זה לא נעים. הקבוצה במצב עדין וננסה לצאת מזה מחוזקים. אני מאחל הרבה הצלחה לסטרמאצ'יוני".

גם התגובות מחוץ למועדון החלו לזרום, כשמאמן העבר אריגו סאקי אמר: "אני מקווה שלא מדובר מבחינת מאסימו מוראטי בהחלטה שהתקבלה בלהט הרגע. סטרמאצ'יוני הוא מאמן צעיר ומעניין שעשה עבודה יפה עם הנוער. אנחנו בהתאחדות רצינו אותו כמאמן הנבחרת עד גיל 13. הוא אחד המאמנים היותר מוכנים ואני מאמין שהוא מסוגל להצליח בתפקיד".

למרות האמון הרב במאמן הצעיר, סאקי מתריע: "סטרמאצ'יוני לא קוסם. הוא זקוק לשקט, אווירה רגועה ואמון מצד השחקנים. בכדורגל לא מדובר רק באספקטים הטכניים, אלא גם בדברים שמסביב. הוא יכול להותיר את חותמו באינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully