וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו חוזר ל"גיהנום" ב-GSP בניקוסיה

חצי שנה אחרי שהתעמת עם הקהל הקפריסאי שהקניט אותו (קריאות "מסי, מסי"), כוכב ריאל ישוב למגרש השנוא עליו מכולם

כריסטיאנו רונאלדו יבקר הערב (שלישי, 20:45, ספורט 5) עם ריאל מדריד באצטדיון השנוא עליו מכולם, הרבה יותר מקאמפ נואו של ברצלונה. הבלאנקוס יתארחו במסגרת רבע גמר ליגת האלופות אצל אפואל ניקוסיה, ורונאלדו יעלה שוב על כר הדשא באצטדיון GSP, שם סבל מהטרדות האוהדים כשהגיע עם נבחרת פורטוגל בתחילת העונה.

בחודש ספטמבר הגיעה פורטוגל לקפריסין וניצחה 0:4 במסגרת מוקדמות יורו 2012. רונאלדו כיכב עם צמד, אבל העניין היחיד בו עסקו לאחר המשחק היו הקריאות הקצובות של האוהדים הקפריסאים בשמו של ליאונל מסי, במטרה להקניט את הכוכב הפורטוגלי. "אני סותם פיות כל השנה, לא אכפת לי מה אומרים", הבהיר אז רונאלדו. למרות זאת, מקורביו סיפרו לאחר מכן כי נפגע מאוד מהקהל המקומי, והוא אף ספג צהוב לאחר ששם יד על האוזן לאחר שכבש, כאקט של תגובה לאוהדים.

כעת רונאלדו חוזר לזירת הפשע והקפריסאים מבטיחים לו "גיהנום" של ממש. הקהל של אפואל ניקוסיה הוא ללא ספק הטוב ביותר בקפריסין, ומבין 22 אלף הצופים באצטדיון מחצית מרכיבים את ארגון האולטראס. כוחות משטרה מוגברים צפויים לאבטח את המשחק, אך האוהדים המקומיים הבטיחו לספק תפאורה חמה ושמו על הכוונת בעיקר את רונאלדו ואת מסוט אוזיל הטורקי. איך הוא יגיב הפעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully