וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "ריאל מדריד זה המועדון הטוב בעולם"

הכוכב הפורטוגלי בחר להתעלם מההישגים של ברצלונה. על קריאות הבוז נגדו מאוהדי קפריסין: "אני סותם פיות כל השנה"

נבחרת פורטוגל אמנם הביסה אתמול (שישי) 0:4 את קפריסין, אבל על הניצחון הגדול הזה העיבה תקרית בין כריסטיאנו רונאלדו לאוהדים הקפריסאים, ששרקו לו בוז. במשחק עצמו רונאלדו כיכב עם צמד, כשגם הוגו אלמיידה ודני הוסיפו, אבל נדמה שהאוהדים המקומיים ניסו להוציא את רונאלדו מדעתו, כשאף קראו בשמו של ליאונל מסי, יריבו של רונאלדו.

אחרי המשחק, הבהיר רונאלדו שהוא לא מייחס שום משמעות לקריאות שנשמעו נגדו. "אני סותם פיות כל השנה. לא איכפת לי מה אחרים עושים או אומרים", אמר רונאלדו. "אני רוצה להמשיך בעבודה שלי, התחלתי את השנה בצורה טובה עם שערים חשובים, ואני רוצה שזה ימשיך. אני תמיד מנסה לעשות את המיטב".

על הפרישה של ריקרדו קרבאליו מהנבחרת, שהבין שהוא לא מתוכנן לפתוח במשחק ויצא בהודעה מפתיעה, אמר רונאלדו: "כל מה שהיה, נגמר. המאמן פאולו בנטו כבר דיבר על כך ומה שאנחנו חושבים נשאר בנבחרת". בכל מקרה, בעקבות הניצחון פורטוגל ניצבת במקום הראשון עם 13 נקודות, אותו מספר כמו לנורבגיה שדולקת אחריה, ושלוש יותר מדנמרק השלישית.

בראיון אחר שנערך עם הפורטוגלי בהקשר של ריאל מדריד, לא התבייש רונאלדו לומר את הדברים הבאים: "ריאל מדריד זה המועדון הטוב ביותר בעולם ורבים מקנאים בו. אני חושב שאנחנו הולכים לקראת עונה נהדרת. מה שקרה לנו בשנה שעברה בליגת האלופות זה שהודחנו בצורה לא הוגנת, אבל אנחנו צריכים ללמוד לחיות עם זה".

פורטוגל הביסה 0:4 את קפריסין

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully