וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב הוגרלה מול דיומידיס ארגוס

הצהובים יפגשו בחצי גמר גביע האתגר את הקבוצה היוונית וינסו להמשיך את המסע האירופי. היו"ר פרוילינגר: "הגרלה טובה"

מכבי תל אביב, שעברה את מאריבור עם 29:31 ורשמה העפלה היסטורית לחצי גמר גביע האתגר, הוגרלה הבוקר (שלישי) מול דיומידיס ארגוס היוונית. המשחק הראשון יתקיים בארץ ב-21 או ב-22 באפריל, הגומלין ייערך כעבור שבוע ביוון.

יו"ר מכבי תל אביב, אייל פרוילינגר, התייחס ליריבה: "מדובר במוליכת הליגה היוונית, וזו קבוצה טובה שהדיחה ברבע הגמר יריבה משוויץ. למרות זאת, מבין הקבוצות שהיו בהגרלה, אפשר לומר שזו הגרלה טובה. העדפנו לקבל אותם מאשר את ספורטינג ליסבון מפורטוגל או ת'ון השוויצרית. חבל שהגומלין לא בארץ, אבל נעשה כל שביכולתנו להצליח בשני המשחקים. ניצחנו כבר קבוצה יוונית במפעל, ואנחנו מאוד מקווים ומאמינים שאפשר לעשות זאת שוב. אם הגענו עד לכאן, אנחנו נעשה הכל כדי להגיע לגמר ולעשות היסטוריה גדולה ולהעצים את ההישג של עבור הכדוריד הישראלי".

כזכור, מכבי תל אביב הדיחה שלשום את מאריבור הסלובנית בחצי הגמר, זאת לאחר שניצחה בשלבים הקודמים את דוקאס היוונית ואת אנקרהספור הטורקית. דיומידיס ארגוס היוונית גברה על קריינס-לוצרן, לאחר 28:28 במשחק הראשון שנערך בשוויץ וניצחון 21:25 בגומלין ביוון. לפני כן, בשמינית הגמר, היא גברה על פורטוביק מאוקראינה, ולפני כן על סטאל מפולין.

היוונים מתבססים על סגל מקומי שכולל שחקני נבחרת, עם חיזוק סרבי, כשהבולט הוא המקשר דאבור טסקוביץ', מלך שערי הקבוצה במפעל האירופי (39 כיבושים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully