וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טביב אישר לאבוטבול לצאת לטיפול בבלגיה

למרות המתיחות בין השניים, הקשר ביקש לצאת לפרופ' מרטנס ונעתר. החרפה נוספת ביחסים בין הבעלים לאוהדי הקבוצה

חרף המתיחות בין אלי טביב לשי אבוטבול כבר מהעונה שעברה, אישר הבעלים היום (שני) את יציאתו של הקשר לבלגיה, אל פרופסור מרטנס, במטרה להכשיר את אבוטבול למשחק הקרוב של האדומים מול עירוני קרית שמונה.

הקשר התלונן בפני רופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקוף על כאבים בשרירי הבטן והוא נעתר לבקשתו וביקש מהנהלת הקבוצה לאשר את יציאתו של הקשר. לוינקוף מאמין כי לקשר לא תהיה בעיה, אם יעבור אותם טיפולים שעשה בעבר כבר אצל הפרופ' הבלגי והוא אמור להיות כשיר למשחק הקרוב. אגב, על טביב לחצו המאמן ניצן שירזי ויעקב הלל, כדי שזה יאשר לקשר לצאת לטיפולים.

מלבד אבוטבול, גם החלוץ טוטו תמוז עבר אתמול ניתוח במיניסקוס בברכו בהצלחה ואמור להיעדר כשלושה שבועות. ד"ר גידי ברושטיין ניתח את החלוץ והיה מרוצה מאוד מתוצאת הניתוח.

בתוך כך, המאבק בין אוהדי הפועל תל אביב לאלי טביב מחריף בימים האחרונים. אתמול שוב הפגינו האוהדים מול ביתו של הבעלים, והבוקר שלח עורך הדין של טביב, ציון אמיר, מכתב פומבי למשטרה והתלונן על זריקת אבנים על ביתו הפרטי וכינה את המפגינים "בריונים". עו"ד אמיר דורש ממפקד מחוז תל אביב במשטרה לחקור את התקרית וטען ש"הם השמיעו דברי נאצה ואיום וכן השליכו אבנים לעבר ביתו".

כזכור, אתמול הוציאה הקבוצה הודעה ש"בסביבות השעה 22:00 בלילה הגיעו מספר מתפרעים לביתו של אלי טביב, קיללו וזרקו אבנים לעבר הבית, בו שהתה באותה עת המשפחה".

מנגד, אוהדי הפועל תל אביב מתעקשים ש"מדובר בהודעות שקריות". לטענתם, "האוהדים החליטו להצטייד במצלמות מראש, מתוך הנחה כי גם הפעם יבחרו טביב ויחצ"נו לשקר לתקשורת... ששת האוהדים עמדו במשך שלוש דקות מחוץ לביתו של טביב, הפגינו בצורה שקטה, ועזבו את המקום. הכל מתועד ומוסרט בסרטון המצורף. צילום אחד רצוף מתחילת הצעדה למקום ביתו של טביב עד לעזיבתו".

הסרטון המצורף (אותו כינו יוצריו "השקר של טביב") מתעד את האירועים. יש לציין, כאמור, שהסרטון נשלח על ידי האוהדים. הקוראים מוזמנים לשפוט אם מדובר בבריונות או במחאה לגיטימית.

צפו בהפגנה הלילית מול ביתו טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully