וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: החרפה במערכת היחסים בין האוהדים לטביב

אוהדי האדומים זעמו לאחר שהבעלים צולם עם אוהד שהניח עליו צעיף של בית"ר, בהנהלה טוענים כי אבנים נזרקו לעבר ביתו

אחרי שנראה היה שהגזרה בין אוהדי הפועל תל אביב לאלי טביב נרגעת קצת, היום (ראשון) שוב התלקחו הרוחות. זאת לאחר שאוהד בית"ר ירושלים העלה לפייסבוק תמונה שלו, בה הוא מחובק עם טביב עצמו עם צעיף של בית"ר לאחר המשחק מול מכבי פתח תקוה.

ראשי המחאה הוציאו הודעת גינוי לעניין ובה נמסר: "אלי טביב כבר הוכיח לנו פעם אחר פעם מדוע הוא אינו ראוי להיות הבעלים של הפועל תל אביב. אבל מה שהוא עשה היום זו חציית קו אדום ודרך שאין ממנה חזרה. אם טביב החליט להגיע באופן קבוע למשחקי בית"ר, לשמוח עם אוהדיה בניצחונות ולהצטלם ביחד עם אוהדי הקבוצה ועם צעיף של בית"ר עליו, אנחנו רואים בכך הכרזה חד משמעית וקריאה למלחמה כנגד קהל אוהדי הפועל תל אביב. הצעד המשפיל של טביב כלפינו לא יעבור בשתיקה!".

מנגד, הפועל תל אביב טענה כי "הערב, בסביבות השעה 22:00, הגיעו מספר מתפרעים לביתו של אלי טביב, קיללו וזרקו אבנים לעבר הבית, בו שהתה באותה עת המשפחה. טביב הזעיק מיד את המשטרה, שביצעה סריקות לאיתור המתפרעים". בנוסף ביקשה הנהלת האדומים להבהיר כי: "זריקת מוטות במהלך משחק וזריקת אבנים לביתו של טביב, הם כולם חלק מתופעה מדאיגה של אלימות בכדורגל, ועל המשטרה להילחם בחוליגנים אלה בכל כוחה".

עם זאת, לטענת אנשים שנכחו במקום, מחוץ לביתו של טביב היו כשישה אוהדים, שקיללו את הבעלים מספר דקות ותלו שלט כנגדו. לאחר מכן, הם עזבו את המקום.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully