וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר: "הביריונים חופשיים בשל אזלת היד של המשטרה"

פרקליטו של אלי טביב פנה למפקד מחוז תל אביב בבקשה לחקור ברצינות את זריקת האבנים על ביתו של בעלי הפועל ת"א

עו"ד ציון אמיר שלח הבוקר (שני) מכתב למפקד מחוז תל אביב במשטרה בבקשה לחקור את התקרית מאמש, שבה טען הבעלים שמספר מתפרעים הגיעו לביתו, קיללו אותו וזרקו לעברו אבנים. כזכור, לטענת אנשים שנכחו במקום, היה מדובר בשישה אוהדים שקיללו את טביב במשך מספר דקות, תלו שלט כנגדו ועזבו את המקום במהירות.

"אמש הגיעה קבוצת אנשים לא מזוהים לביתו של מרשי, השמיעו דברי נאצה ואיום וכן השליכו אבנים לעבר ביתו", כתב עו"ד אמיר במכתב. "מרשי הזעיק משטרה וזו הגיעה כעבור זמן מסוים. מרשי הצטרף לניידת ונערכו חיפושים באיזור במטרה לנסות לאתר את אותם אנשים, אך הדבר לא צלח בידם".

"אירוע אלים זה הינו חוליה בשרשרת ארוכה של איומים ומעשים אלימים המופנים כנגד מרשי מזה שבועות רבים", המשיך אמיר. "ביניהם נכללו גם מעשים חמורים ביותר של השלכת רימוני הלם ועשן אל עבר ביתו. מצופה מכם כי תפעלו בנחישות תוך נקיטת אמצעי חקירה מגוונים ורציניים, כפי שמשטרת ישראל יודעת לעשות, להיא לחשיפתם וגילויים של העברניינים הללו, אשר אין מורא החוק עליהם".

"מרשי רואה בדרך הטיפול של המשטרה בפרשה האחרונה של הנער שהשליך אבן אל עבר ביתו ואשר הגיש תלונה כנגד מרשי והמאבטח בגין תקיפתו לכאורה, משום משגה קשה אשר הפך את מרשי מקורבן המעשים לחשוד. הבריונים מליל אמש רואים בעצמם חופשיים להמשיך במעשיהם הנלוזים בשל אזלת היד האמורה".

האוהדים זעמו על תמונתו של טביב עם צעיף של בית"ר

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully