וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקינס: "דוראנט לקח ברצינות את המצ'אפ עם לברון"

קנדריק פרקינס החמיא לפורוורד אחרי ההצגה מול מיאמי. ולמה דווין וויד כלל לא זרק ברבע האחרון? וויד: "לא רוצה לדבר על זה"

הקרב המבטיח בין אוקלהומה סיטי למיאמי הלילה (בין ראשון לשני) הפך להצגת יחיד של קווין דוראנט, שצלף 28 נקודות ב-87:103 הקל של הת'אנדר מול השלישייה הגדולה של ההיט שאיכזבה וראתה את מוליכת המערב יוצרת ממנה פער של משחק בקרב שעשוי להתברר כמכריע על הביתיות בסדרת גמר אפשרית בין השתיים.

"המשחק הזה ייכנס לחובות שלנו", אמר אריק ספולסטרה בסיום. "הם קפצו עלינו מהפתיחה וכולם ראו את זה. הם היו האגרסיביים, הם פשוט בעטו לנו בתחת. אנחנו יודעים את זה".

לברון ג'יימס, שקלע רק 17 נקודות ב-8 מ-18 מהשדה, סימן את 21 איבודי הכדור של ההיט כגורם להפסד: "התחלנו את המשחק באיבוד כדור, ומשם זה נמשך. חלקם היו איבודים של התקפה, וחלקם של חוסר תשומת לב".

בארבעת המשחקים האחרונים ג'יימס לא מציג את היכולת הנהדרת שאפיינה אותו העונה, ובמשחקים האלה הממוצעים שלו הם רק 17 נקודות ב-40 אחוז מהשדה. "אני פשוט חייב למצוא את הטאץ' ששלי", אמר ג'יימס, "כל אחד עובר תקופה כזאת, וזה מה שקרה לי בארבעה-חמישה משחקים האחרונים".

למרות יום הקליעה הבינוני, ג'יימס היה האחראי הבלעדי על ההתקפה של מיאמי בסיום. דווין וויד סופסל בשלוש הדקות הראשונות של הרבע האחרון, ואחרי שחזר לפרקט לא זרק לסל עד הסיום (!).

ג'יימס, שניהל את המשחק, העדיף שוב ושוב לחפש את האסלם ואת באטייה, ובאחת ההתקפות המתפרצות לא מסר לוויד הפנוי, איבד את הכדור בעבירת תוקף, וראה את פלאש מנדנד בראשו בתסכול. "אני מעדיף לא להגיב למה שקרה ברבע האחרון", סיכם וויד, "לא רוצה לדבר על זה".

וויד החמיא להגנה של הת'אנדר. "אתה לא רואה הרבה קבוצות כאלה", אמר פלאש, "כאילו יש להם איזשהו תרגיל לשלוח ידיים לכל מקום. אי אפשר לעשות סקאוט על הזריזות שלהם".

דוראנט העדיף להחמיא בסיום לקנדריק פרקינס, ששבר את שיא העונה שלו בנקודות בפעם השנייה ברציפות עם 16 נקודות: "הוא ואיבקה לא צריכים את הכדור בידיים כדי לקלוע, והוא עושה את העבודה שלי קלה". פרקינס החזיר במחמאה לדוראנט: "הוא היה פנומנלי, הוא לקח ברצינות את המצ'אפ עם לברון וכמעט סיים עם טריפל דאבל".

הת'אנדר הביסו את ההיט, 4 הארכות בין אטלנטה ליוטה

שיא עונתי של 14 נק' לכספי בתבוסת הקאבס לפיניקס

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully