וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רעננה רביעית אחרי 0:1 על נצרת עילית

הקבוצה מהשרון חזק בצמרת בזכות שער של גיל קופר. הכח ניצחה 1:2 בחוץ את אשקלון. הפ' הרצליה-בית"ר ת"א 2:0

בליגה הלאומית מחכים לקיזוז שיגיע ממש בקרוב, ובינתיים נמשכים מאבקי המיקום, כשהמחזור ה-29 הגיע היום (שני) אל קיצו. הכח רמת גן פתחה את משחקי היום עם 1:2 חשוב על הפועל אשקלון. בהמשך, הפועל רעננה חזרה למקום הרביעי עם 0:1 קטן-גדול על נצרת עילית. בית"ר תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל הרצליה.

הפועל אשקלון - הכח עמידר רמת גן 2:1

לפני המשחק, למארחת עוד נותר סיכוי קלוש להגיע אל הפלייאוף העליון, אבל ההפסד קבע שהיא תצטרך להשתעמם בפלייאוף האמצעי ככל הנראה, למרות שגם שם מקומה לא מובטח בשל התוצאה המאכזבת. לעומת זאת, הכח השיגה ניצחון קריטי, הראשון שלה בשנת 2012 ואחרי שלושה הפסדים. המגרש באשקלון שוב האיר פניו לסגולים, שניצחו שם בעונה שעברה 0:1 וגם הפעם עשו את העבודה, כשגיבור הניצחון היה מאור עידה, שכבש צמד תוך עשר דקות (17, 27) ומחק שוויון זמני של אוסי מאוולי (22), ברגעי האקשן שסיפק המשחק במחצית הראשונה.

הפועל נצרת עילית - הפועל רעננה 1:0

בגביע, נצרת עילית עושה חיל והיא כבר ברבע הגמר. בליגה, לעומת זאת, היא עמוק מתחת לקו האדום ובדרכה אולי לליגה השלישית. ההפסד הזה בוודאי לא הואיל לה, אבל סידר ליריבה מרעננה חזרה למקום הרביעי. הקבוצה של איציק עובדיה עוד מאמינה בכוחה לרשום הפתעה ולהעפיל לליגת העל והיא בונה על הקיזוז. רעננה חיברה ניצחון שלישי רצוף בזכות שער בודד של גיל קופר, כבר בדקה ה-21. עבור המארחת, היה זה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון.

הפועל הרצליה - בית"ר תל אביב רמלה 2:0

אחרי שערעור אום אל פאחם התקבל ומכבי באר שבע איבדה את הזכות למשחק חוזר, בהרצליה קיוו לנצל את ההזדמנות, לדלג מעל הדרומיים ולברוח מקרקעית הטבלה. בית"ר תל אביב לעומת זאת, רק רוצה לסיים את העונה בצורה רגועה בפלייאוף האמצעי והניצחון הזה בהחלט קירב אותה לשם. ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות דווקא הראו שלושה ניצחונות להרצליה ושלוש תוצאות תיקו נוספות, אבל הפעם ידה של תל אביב הייתה על העליונה, משער של אלון סולטן בדקה ה-33 ושער נוסף של מור גולן בדקה ה-61.

בני לוד צימקה את הפער מהפועל רמת גן לשלוש נקודות

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully