וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד התקרבה להפועל רמת גן

אבו סיאם הבקיע בפנדל והסגנית ניצחה את הפועל כפר סבא 0:1. הפער צומק לשלוש נק' אחרי 0:0 של המוליכה מול נס ציונה

הליגה הלאומית חזרה אתמול (שישי) לפעילות אחרי ששתיים מנציגותיה עלו באמצע השבוע לרבע גמר גביע המדינה. אחת מהן, מכבי הרצליה, טיפסה גם למקום השלישי בליגה אחרי שניצחה 1:2 את מכבי באר שבע ונהנתה מהפסד 3:1 של אחי נצרת לעירוני בת ים. במשחק המרכזי של יום שישי ניצחה הפועל ירושלים 0:1 את מכבי אום אל פאחם, וטיפסה על חשבונה למקום השישי. בשבת, בני לוד ניצחה את הפועל כפר סבא 0:1 בשכונת התקווה וצימקה את הפער מהמוליכה הפועל רמת גן לשלוש נקודות אחרי שהאחרונה סיימה ב-0:0 ביתי את משחקה מול נס ציונה.

משחקי שישי

הפועל ירושלים - מכבי אום אל פאחם 0:1

הקרב בין שתי הקבוצות שהודחו השבוע מגביע המדינה הסתיים בניצחונם של המארחים, שחזרו לעצמם עם שער דרמטי בדקה ה-90 ועלו למקום השישי, מה שקירב אותם משמעותית לפלייאוף העליון. אחרי 90 דקות די משעממות, אופיר עזו עשה את ההבדל וכבש את אחד השערים היקרים של ירושלים העונה. עזו קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה, עבר את אשרף סולימאן, וחתך לכיוון האמצע כדי להכניע את מאיר כהן ממצב נוח. אום אל פאחם, אגב, איבדה את המקום השישי לטובתה של הפועל ירושלים.

מכבי אחי נצרת - עירוני בת ים 3:1

הנצרתים רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, והפעם זה עלה להם באובדן המקום השלישי. למעשה, הם עלולים לאבד גם את המקום הרביעי במידה שהפועל רעננה תנצח את נצרת עילית. עבור בת ים זה היה ניצחון שני ברציפות, מה ששיפר את מאזנה לפני הקיזוז. רותם שמול פתח את החגיגה של בת ים עם פנדל מוצלח בדקה ה-14, והשלים צמד בדקה ה-30. רן בן שמעון כבש את השלישי של בת ים בדקה ה-48, וסגר עניין. פנדל מוצלח של סרג' איילי בדקה ה-88 צימק עבור נצרת.

מכבי באר שבע - מכבי הרצליה 2:1

אחרי שהדיחה את הפועל באר שבע מגביע המדינה, מכבי הרצליה ממשיכה לעשות חיל, והפעם היא העפילה למקום השלישי מול הקבוצה השנייה של בירת הנגב. למעשה, זה היה ניצחון הליגה השלישי ברציפות של החבורה של עופר טלקר. מיכאל קירטבה כבש את השער הראשון להרצליה בדקה ה-34, והשלים צמד בדקה ה-58. זוהר חוגג הצליח לצמק שש דקות לסיום, אבל זה כבר היה מאוחר מדי עבור קבוצתם של אבי בוחבוט ואליהו עופר.

משחקי שבת

בני לוד - הפועל כפר סבא 0:1

המארחים נפרדו מחלום הגביע לאחר ההפסד להפועל תל אביב בהארכה, אבל שמרו על חלום העלייה נגד קבוצה שבעצמה גררה קבוצה מליגת העל ל-120 דקות ואפילו לפנדלים. בדיוק כמו נגד הפועל תל אביב, גם היום לוד קיבלה פנדל כששחקן אורח הורחק, הפעם רובי רגב שראה אדום בדקה ה-37 אחרי עבירה בתוך הרחבה וסאלם אבו סיאם הבקיע מהנקודה הלבנה. כשהיא ביתרון גם על לוח התוצאות וגם במספר השחקנים, העבודה של לוד הייתה קלה בהרבה והיא אספה את שלוש הנקודות ולא אפשרה להפועל רמת גן לברוח.

הפועל רמת גן - סקציה נס ציונה 0:0

אחרי המפלה בהפסד 4:2 להפועל נצרת עילית בגביע המדינה, הפועל רמת גן המשיכה לאכזב עם תיקו ביתי מול היריבה מהחלק התחתון של הטבלה. הפער בפסגה צומק לשלוש נקודות בלבד שבוע לפני סיום העונה הסדירה והקיזוז ופרדי דוד יודע היטב שמאבק העלייה מול בני לוד העיקשת רחוק מלהיות סגור. נס ציונה, שהגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים, המשיכה בכושרה המצוין והיא זקוקה לנקודה במחזור האחרון כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף האמצעי.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully