וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "נושכים שפתיים בנושא אבנר קופל"

25.3.2012 / 19:40

בעמותת המועדון לא מבינים מדוע יו"ר האיגוד מתלבט האם לאפשר להם להחיות את הקבוצה. פגישה תתקיים ביום ה'

נושא הקמתה מחדש של בית"ר ירושלים בכדורסל לא יורד מהפרק. ביום חמישי הקרוב תיערך פגישה במשרדי איגוד הכדורסל בין הנהלת עמותת בית"ר ירושלים בכדורסל לבין יו"ר האיגוד אבנר קופל בנושא הקמת הקבוצה מחדש. זאת, לאור ההתנגדות לכאורה של קופל להקמת הקבוצה. היום (ראשון) הופעתו ראשי העמותה לקרוא את ההתבטאויות של קופל בצ'אט המיוחד שנערך בינו לבין הגולשים בוואלה! ספורט. יו"ר האיגוד נשאל על ידי אחד הגולשים מדוע אינו עוצר את הקמת הקבוצה.

קופל הגיב בצ'אט לנושא ואמר: "נושא בית"ר בכדורסל הוא נושא רגיש, הואיל והמותג הינו חזק ביותר. למען האמת, בשלב זה אני חצוי בדעתי באם לאפשר לקבוצת הניהול הנוכחית להפעיל את בית"ר ירושלים בכדורסל או לקבוצות ניהול אחרות. יחד עם זאת, דבר אחד שמבחינתי הוא חשוב, רצוי וראוי הוא שבית"ר ירושלים בכדורסל תוקם. אעשה הכל כדי לתמוך ולעזור בכך. יש לקחת בחשבון כי מבחינה ציבורית וספורטיבית הקבוצה תתחיל דרכה מאל"ף, קרי, מהליגה הנמוכה, ותתקדם עפ"י סולם הערכים הספורטיבי".

בהנהלת בית"ר ירושלים הופתעו לשמוע את דבריו של קופל ומסרו בתגובה: "צר לנו על ההתבטאויות של אבנר קופל בנושא בית"ר ירושלים בכדורסל, וזה בטרם הפגישה שתיערך בין הצדדים ביום חמישי במשרדי איגוד הכדורסל. הנהלת בית"ר ירושלים בכדורסל נושכת את שפתיה בכל מה שקשור להתנהלות מר קופל בעניין זה. הנהלת הקבוצה רוצה להדגיש כמה דברים עיקריים: הקבוצה התפרקה לפני 36 שנה אם לא יותר, היכן היו קבוצות המשקיעים הנוספות שעליהם מר קופל מדבר בתקשורת?".

עוד נמסר בתגובה כי: "אבנר קופל הוא יו"ר מרכז בית"ר מזה מספר רב של שנים. היכן היה מר קופל עד היום בעניין הקמתה של בית"ר ירושלים בכדורסל מחדש? אנחנו מפנים את אבנר קופל לחוזה שנערך ונחתם עוד בשנת 2007 והוא יודע היטב את פרטיו ואת נוסחו. יש היום בכל העולם כולו, ובמדינת ישראל, גורם אחד שיכול להפעיל את בית"ר ירושלים בכדורסל וזה רק עמותת בית"ר ירושלים בכדורסל על פי חוזים משפטיים והסכמים משפטיים שידועים למר קופל באופן אישי".

כל מה שהיה לקופל לומר לגולשי וואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully