וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר קופל: "בפיינל פור היורוליג אוהדי מכבי ת"א לא יפגינו"

אבנר קופל התארח בצ'אט בוואלה! והתייחס לאוהדי מכבי ת"א, מעמד המאמן, היריבות עם רון קופמן ואי מינויים של שרף וגרשון לאיגוד: "צביקה העמיד תנאי התנהגות בלתי אפשריים"

יו"ר איגוד הכדורסל ומנהלת ליגת העל, אבנר קופל, התארח היום (ראשון) בוואלה! ספורט לצ'אט מיוחד בו התייחס לנושאים שונים בכדורסל הישראלי. קופל התייחס לשאלות רבים של הגולשים, שהתייחסו למגוון הנושאים של הענף, החל בסוגיית הפיינל פור, דרך מעמד מאמני הנבחרת והמאמנים בכלל ועד כדורסל הנוער.

בנוגע לסוגיית הפיינל פור אמר יו"ר מנהלת הליגה: "גם אני חושב שזו לא השיטה הספורטיבית הקלאסית והצודקת ביותר. ייתכן בהחלט כי נעשה שינויים מסוימים לעתיד לבוא. עם זאת, בוא לא נשכח שני דברים מרכזיים: א. מה היה לפני שיטת הפיינל פור כאשר האלופה נקבעה טרם פתיחת העונה? הליגה הייתה לא מעניינת לחלוטין. אנשי עסקים לא רצו להיכנס לתחום הכדורסל במצב הזה. ב. גם בליגה האדריאטית, בה משחקת מכבי תל אביב, ובמשחקי אליפות אירופה, קרי היורוליג, אנו עדים לשיטת הכרעה זהה ולכן קשה לומר שזו המצאה נגד מכבי".

אבנר קופל יו"ר מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל. ברני ארדוב
אתם שואלים, הוא עונה. אבנר קופל/ברני ארדוב

עוד הוסיף קופל בעקיצה לאוהדי מכבי תל אביב: "אני מניח שבמהלך חודש מאי הקרוב אוהדי מכבי גם לא יעמדו בפיינל פור היורוליג באיסטנבול עם שלטי מחאה כנגד הנהלת היורוליג".

בנוגע לתקיפות החוזרות ונשנות מצדו של רון קופמן אמר קופל: "אנחנו כאנשי ציבור מוכנים לקבל ביקורת כשהיא ראויה ונאמרת בצורה מכובדת. לצערי, סגנון דיבורו של העיתונאי שהזכרת, ואמירותיו שאינן תמיד נכונות בלשון המעטה, הינן נחלת העבר. טוב יהיה, למען חינוך הדור הצעיר ולמען התוכנית הפופולרית שבה מופיע אותו עיתונאי, כי ירעננו מעת לעת את דמויות הפאנל ואולי אף יצרפו חיות אחרות, לא רק קופים".

בנוגע לסוגיית אי הירידות בליגת העל הסביר: "אני מסכים איתך שכשאין יורדות, יש פגיעה ספורטיבית מסוימת בליגת לוטו. אבל צריך להבין שמדובר באילוץ, הואיל וחלק מקבוצות ליגת לוטו, כדוגמת חולון, בני השרון ואשקלון, נמצאו בחוסר ודאות כלכלי, וכן נעשתה פנייה לקבוצת הפועל תל אביב לעלות לליגת לוטו, אך הם סירבו משיקולים שלהם. לצערי, נשארנו במספר לא זוגי של קבוצות. לכן החלטנו כי אך ורק בשנה זו לא תהיה יורדת, ובשנה הקרובה תעלה קבוצה אחת אשר תשלים את הליגה ל-12 קבוצות. החל מהשנה הבאה, אני מבטיח לך אישית כי תהיה יורדת אחת לפחות, בוודאות".

קופל אף הפתיע בסיום וציין כי יפעל כי בעתיד יוכלו באיגוד הכדורסל להעמיד לדין שחקנים ומאמנים על פי צילומי הטלוויזיה בעקבות התקרית בין יובל נעימי לדן שמיר במשחק הליגה בין הפועל ירושלים להפועל חולון.

היכנסו לצ'אט כפי שנערך וצפו בתשובות המלאות של קופל.

אנו מודעים לעובדה שחלק מהשאלות נכתבו בצורה נאותה ולא נכנסו, מאילוצי מיקום וזמן, ונפעל באירועים עתידיים כי יותר שאלות יוכלו להיכנס.

  • עוד באותו נושא:
  • אבנר קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully